וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, בייבי! היילי וג'סטין ביבר הפכו להורים

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 12:06

כשלושה חודשים לאחר שחשפו כי הם עומדים להפוך לאבא ואמא, הזמר והדוגמנית שיתפו תמונה של רגלו של בנם הבכור - שזכה לשם ג'ק בלוז ביבר. כריס פראט פרגן להם: "מזל טוב חבר'ה, אוהב את השם!"

היילי ביבר וג'סטין ביבר בטקס פרסי הגראמי 2022. Frazer Harrison, GettyImages
תקראו להם אמא ואבא. ביבר ובולדווין/GettyImages, Frazer Harrison

בייבי, בייבי, בייבי הוווו: הזמר ג'סטין ביבר ואשתו, הדוגמנית האמריקנית היילי בולדווין-ביבר, הודיעו הבוקר (שבת) על הולדת בנם הבכור, שש שנים לאחר שהתחתנו במפתיע.

בפוסט שביבר פרסם בחשבון האינסטגרם שלו, הוא חשף בפני 294 מיליון עוקביו תמונה שבה נראית רגלו הפצפונת של הרך הנולד, כשאצבעותיהם של הזמר ואשתו נוגעות בה. "ברוך הבא הביתה, ג'ק בלוז ביבר", כתב בצירוף לפוסט, מה שמעיד על כך שככל הנראה הלידה התרחשה כבר לפני מספר ימים, שכן נראה כי המשפחה המורחבת החדשה כבר שבה לביתה.

מאז פרסום הפוסט, הוא הספיק לצבור כבר יותר מ-9 מיליון לייקים, כששלל סלבס אחרים הגיבו בהתרגשות גדולה על הלידה. "מזל טוב חבר'ה, אוהב את השם!", כתב כריס פראט. "התינוק ג'ק, ברוך הבא! מזל טוב חבר'ה, אוהב אתכם!", כתב נהג המרוצים הבריטי לואיס המילטון, בעוד מעצבת האופנה האיטלקייה דונטלה ורסצ'ה כתבה: "מזל טוב יפהפיים!".

כזכור, רק לפני כשלושה חודשים בישרו בני הזוג כי הם יהפכו להורים, בסרטון שפרסמו באינסטגרם, שבו היילי בת ה-27 נראית עם בטן היריונית במיוחד - בעוד ג'סטין בן ה-30 מצלם אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully