וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויב של האנגאובר: אחותה של היילי ביבר נצפתה אחרי שיצאה ממעצר

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 10:43

אחותה של הדוגמנית היילי ביבר, אלאיה בולדווין, נעצרה לאחרונה בגלל שזרקה טמפון משומש על ברמנית במועדון. עכשיו, היא תועדה בפעם הראשונה מאז שהגיע לביקור מאחורי סורג ובריח. וואלה! סלבס ווסת עצבנית

היילי ביבר ואחותה הגדולה אלאיה בולדווין ארונוב. מאי 2019. Dimitrios Kambouris, GettyImages
היילי ביבר ואחותה הגדולה אלאיה בולדווין ארונוב. מאי 2019/GettyImages, Dimitrios Kambouris

את תחילת השבוע הזה קיבלנו עם תקרית מפתיעה במיוחד שהתרחשה במהלך הסופ"ש האחרון ובה אחותה של היילי בולדווין, אלאיה בולדווין ארונוב, נעצרה אחרי שזרקה טמפון על עובדת במועדון בו בילתה לא ממש בנעימים, במיוחד לא אחרי שנזרקה משם.

למרות שכבר עברו להם כמה ימים טובים מאז אותו המקרה ההזוי, נראה שבולדווין עדיין מתאוששת, או שהסטייל שלה הוא באווירה של "האנגאובר בראשון בבוקר" בכוונה. כך או כך היא בערך ניסתה לשמור על פרופיל נמוך, למרות שהקרוקס הורודות משכו את תשומת ליבה והעלו את בחילתה של וואלה! סלבס באופן אישי. התמונות צולמו בלוס אנג'לס, בזמן שהאחות האגרסיבית בילתה בהליכה עם בתה הצעירה, בן הזוג שלה והכלב שלהם שדומה מאוד לעכברוש בהיר.

הדבר היותר משעשע בכל הסיפור היא העובדה שאביהן של האחיות ביבר/ בולדווין, סטיבן בולדווין, הדאיג גולשים רבים על היילי, האחותה היותר מפורסמת ובן הזוג שלה, הזמר ג'סטין ביבר: "נוצרים, בבקשה כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי, הקדישו רגע לתפילה קטנה כדי שתהיה להם חוכמה, הגנה ויתקרבו לאלוהים".

כזכור, על פי דו"ח המעצר של בולדווין, בזכות צילומי האבטחה במקום אפשר היה לראות את האחות הבכורה "עושה את דרכה לתא השירותים של העובדים ומנסה להיכנס אליהם בכוח". הברמנית שעבדה באותה המשמרת טענה בפני הרשויות בולדווין צריכה להחליף את הטמפון וביקשה להיכנס לשירותי העובדים במקום לכמה דקות. אחרי שעברו הדקות המבוקשות נכנסה העובדת חזרה לנוחיות וחטפה טמפון משומש שנזרק לעברה.

וואלה! סלבס אוהבת להוציא את העצבים שלה במחזור על בגטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully