וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכסוש: אחותה של היילי ביבר נעצרה לאחר שהשליכה טמפון משומש על ברמנית

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 9:50

אלאיה בולדווין ארונוב, הלוא היא הסיס הבכורה של היילי ביבר, הצליחה לגנוב את אור הזרקורים מאחותה בדרך די מגעילה ומאוד לא צפויה. אולי זו הבת עליה צריך להתפלל? וואלה! סלבס מדממת

היילי ביבר ואחותה הגדולה אלאיה בולדווין ארונוב. מאי 2019. Dimitrios Kambouris, GettyImages
מודים, קצת נגעלנו/GettyImages, Dimitrios Kambouris

רק בסוף השבוע האחרון סיפרנו לכם על החששות (אם לא החרדות) שעורר סטיבן בולדווין, אביה של היילי ביבר בנוגע למצבם. זאת אחרי שביקש קבל עם ואינסטוש "להתפלל" עבור בתו ובעלה ג'סטין ביבר. "נוצרים, בבקשה כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי, הקדישו רגע לתפילה קטנה כדי שתהיה להם חוכמה, הגנה ויתקרבו לאלוהים", שיתף בסטורי.

מה שהוא כנראה לא ידע, זה שהוא התפלל על הבת הלא נכונה. מצד אחד, היילי ביבר הצליחה להפריך את השמועות על מצבם בפוסט איחול יום הולדת מלבלב במיוחד, לכבוד חגיגות ה-30 של ג'סטין. "30!!!!!!!????!!????!!!!? זה היה מהיר. מילים לעולם לא יוכלו לתאר באמת את היופי של מי שאתה. יום הולדת שמח לך... אהבת חיי לכל החיים", כתבה היילי, ופייר - נמסנו.

מצד שני, בתו אלאיה בולדווין ארונוב (31), אחותה הגדולה של היילי הצליחה לגנוב את אור הזרקורים בדרך משונה ודי מגעילה. בסוף השבוע האחרון נעצרה בגין תקיפה ופגיעה לאחר שלכאורה השליכה טמפון משומש על ברמנית במועדון בג'ורג'יה. איכ. אז מה קרה שם?

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צילומי האבטחה הראו את בולדווין הבכורה "עושה את דרכה לתא השירותים של העובדים ומנסה להיכנס אליהם בכוח", כך נכתב בדו"ח המשטרה שפורסם והגיע ל-Pagesix. הברמנית טענה בפני הרשויות כי בולדווין ארונוב אמרה לה שהיא צריכה להחליף את הטמפון שלה וביקשה כמה דקות, אותן גם קיבלה לכאורה. כמה דקות לאחר מכן, כאשר הברמנית נכנסה שוב לשירותים, אלאיה הסירה את הטמפון שלה וזרקה אותו לעברה, "זה הרגע בו האבטחה נכנסה והוציאה את הנקבה מהמועדון", על פי הדו"ח.

הצילומים, על פי דיווח המשטרה, מראים בבירור את בולדווין מתנגדת לסילוקה מהמועדון, כשהיא אוחזת בשיערו של סדרן הבטחון ומכה אותו באיברי המין. היא לעומת זאת, שיתפה גרסה אחרת של האירועים, וטענה שהיא "סולקה בכוח מהמועדון" ובתחילה הכחישה שנכנסה בכוח לשירותים. במקום זאת, היא טענה שהיא רק הייתה צריכה להשתמש בשירותים כדי להחליף טמפון ולהקיא. האמנם גברת?

וואלה! סלבס יודעת לא לצאת מהבית בזמן מחזור, אין לדעת איזו מפלצת תצא ממנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully