וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוקבים חוששים: סטיבן בולדווין מבקש שיתפללו עבור בתו היילי וג'סטין ביבר

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 10:19

אביה של היילי ביבר, השחקן סטיבן בולדווין מעורר את חרדת המעריצים לאחר שביקש בסטורי להתפלל למען בתו ובעלה ג'סטין ביבר. האם יש סיבה לחשוש? וואלה! סלבס חרדות שלום

היילי ביבר וג'סטין ביבר בטקס פרסי הגראמי 2022. Frazer Harrison, GettyImages
הכל טוב חמודים?/GettyImages, Frazer Harrison

לא הרבה יודעים, או זוכרים, אבל לפני שהיילי ביבר הפכה לביברית מן המניין לאחר נישואיה לג'סטין, היא הייתה בת למשפחת בולדווין ועל כן לא פעם כונתה וכינתה את עצמה 'נפו בייבי'. אביה, השחקן סטיבן בולדווין הוא הצעיר מבין האחים, המקורב לדת ולפיכך היילי גדלה כנוצרייה-אוונגליסטית.

ביום שני האחרון השחקן בן ה-57 החליט להעלות סטורי תמים (או שלא) לחשבון האינטסגרם שלו כדי לבקש בפומבי תפילות עבור בתו הדוגמנית ובעלה הזמר. הדבר ישירות עודד חששות לגבי מצבם של הזוג האהוב. בסטורי שיתף בולדווין האב סרטון ששיתף ויקטור מרקס המנהל עמותה לשחרור שבויים רוחנית ורגשית. בסרטון נראה ג'סטין מנגן בגיטרה ומבצע את השיר " I Could Sing Of Your Love Forever". יחד עם הוידאו של הופעתו כתב ויקטור:"נוצרים, בבקשה כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי, הקדישו רגע לתפילה קטנה כדי שתהיה להם חוכמה, הגנה ויתקרבו לאלוהים."

אם זה לא מספיק, בכיתוב הפוסט הוסיף המנטור: "רק לעתים רחוקות אני אוהב לפרסם על אנשים מסוימים שנמצאים באור הזרקורים בגלל התגובות השליליות שאנו מקבלים. אשתי ואמא של היילי מתפללות יחד לעיתים קרובות למענם ולמען הילדים שלנו", והמשיך: "יש אתגרים מיוחדים שאנשים בעמדות גבוהות מתמודדים איתם וגם האויב לא רוצה שהם יתקרבו לישו. לעתים קרובות, ללא קשר לדברים החומריים או לשבחים, הם מתמודדים עם לוחמה רוחנית אינטנסיבית המבקשת להרוס את אמונתם, נישואיהם וחייהם בכלל. אז תודה לך."

למרות שסטיבן, אביה של היילי, רק שיתף את הפוסט המקורי שפורסם, הוא לא ציין הקשר כלשהו לגבי מה שעובר ואם בכלל על היילי וג'סטין. העוקבים החלו לחשש למצבם והעלו תהיות למה זה יכול להיות קשור: "היילי בהריון", "יש לי הרגשה שהם הולכים להכריז על פרידה". והיו גם את הרציונליים יותר: "כדאי להתפלל עבור 134 האנשים שמוחזקים בשבי בעזה!!!", "שיתתפלל על האנשים בקונגו או בסנגל".

וואלה! סלבס לא תשרוד פרידה בסדר גודל כזה, זה ייגמר בקילו גלידה וחבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully