וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים? לא תאמינו כמה פיצויים רונאלדו ישלם לג'ורג'ינה

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 9:12

הכדורגלן וג'ורג'ינה רודריגס אמנם נמצאים בזוגיות מאז 2016, אך לפי דיווחים בחו"ל, אם הם ייפרדו - היא תרוויח מכך סכום לא מבוטל. ומה יהיה עם אחוזת המיליונים שלו במדריד?

כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס. מסך אינסטגרם georginagio, צילום מסך
שתחייכו תמיד. רונאלדו ורודריגס/צילום מסך, מסך אינסטגרם georginagio

אין כל עוררין על כך שכריסטיאנו רונאלדו הוא אחד הכדורגלנים הגדולים בעולם, יש שיגידו אפילו הגדול שבהם - ואולי אף הטוב ביותר אי פעם, ובהתאם לכך נראה גם הונו האישי שהוא צבר לאורך השנים, שמוערך בשווי בלתי נתפס של כ-650 מיליון דולרים.

כיאה לסכום היותר מנאה שעומד לרשותו (בכל זאת, הוא מרוויח "רק" 1.6 מיליון דולרים לשבוע), אם יגיע היום שהוא וג'ורג'ינה רודריגס, בת זוגו מאז 2016, ייפרדו, הוא ישלם לה סכום שמוערך בלא פחות מ-111 אלף דולרים בחודש.

ג'ורג'ינה רודריגס. אינסטגרם,
הסכם ששווה מיליונים. רודריגס/אינסטגרם

על פי דיווח במגזין הפורטוגזי GUIA, בני הזוג חתמו על הסכם שלפיו אם השניים יפרקו את החבילה, הוא יוכל לשמור על הנכסים שלו, בעוד היא תקבל סכום משמעותי שיוכל, בואו נגיד את זה בעדינות, לשמור על מצבה הכלכלי. נוסף על כך, רודריגס תהפוך לבעלת אחוזת הענק של רונאלדו במדריד שבספרד, שהשווי שלה מוערך בכ-5.5 מיליון דולרים.

עוד עולה מהדיווח כי ההסכם נחתם לאחר לידתה של אלאנה מרטינה בת ה-7, ביתם המשותפת הראשונה של הכדורגלן הפורטוגזי בן ה-39, קפטן נבחרת פורטוגל שמשחק כיום באל-הילאל הסעודית, והדוגמנית הארגנטינאית-ספרדייה בת ה-30, שלא נישאו מעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס. אינסטגרם, צילום מסך
רונאלדו ורודריגס/צילום מסך, אינסטגרם

מעבר לאלאנה, לרונאלדו יש ארבעה ילדים נוספים: הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, נולד ב-2010 לאישה אנונימית; התאומים מתאו ואווה נולדו ב-2017 מאם פונדקאית, וב-2022 ילדה רודריגס זוג תאומים, שרק הבת שרדה את הלידה.

וואלה סלבס חתמה פעם על הסכם ממון שכולל שקית ביסלי ופחית ענבים חמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully