וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הצטנע: זו המתנה שג'ורג'ינה רודריגס קיבלה מרונאלדו

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 18:38

מהמלדיביים היישר לזרועותיו של הכדורגלן המסוקס שהמתין לגברת רודריגס בבית עם פריט מנצנץ במיוחד, בעלות מנצנצת לא פחות. אנחנו רק מקווים שהוא רכש אותה בסייל. וואלה! סלבס מרוששת

30 שנה לא באות ברגל וזו תמיד סיבה, בטח עבור ג'ורג'ינה רודריגס לחגוג אותה כמו שרק היא יודעת. בת זוגו של הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו ארגנה לעצמה חגיגה במלדיביים עם הילדים וחבריה הקרובים. מי הספיק לצפות בסדרה על חייה בנטפליקס "אני ג'ורג'ינה" יודע טוב מאוד מה הן סוגי החופשות המפנקות וכמה משתלם לחברים שלה להישאר כאלה.

בתום החופשה חזרה לביתה ובנוסף להתאחדות עם אהובה ובתו הקטנה, בלה אזמרלדה, חיכתה לה שם המתנה ממנו. יום ההולדת אמנם התקיים ב-27 בינואר, אך זו ממש לא סיבה לוותר על מתנה, וואלה! סלבס יודעת שתמיד עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

שעון יהלומים של ג'ורג'ינה רודריגס. מסך אינסטגרם georginagio, צילום מסך
לא יודעים, לא התחברנו/צילום מסך, מסך אינסטגרם georginagio

השחקן הפורטוגלי רצה להפתיע אותה ובחר בתכשיט אקסקלוסיבי והיא כמובן לא דילגה על השיתוף בסטורי בתוספת רומנטית של תיוג ו"תודה אהובי", בזמן שהיא מציגה את שעון יהלומים חדש שזה עתה צורף לאוסף המנצנץ שלה.

מדובר בדגם ג'י שוק מזהב לבן, בעל רצועה ורודה במיוחד ומעוטר יהלומים קטנטנים. מהדורה מיוחד תוצרת מותג היוקרה הניו יורקי Jacob & Co. בנוסף, בדגם מוטמעת האות 'G' (שוב, ג'י שוק) באדום על רקע שחור, כך שהוא נראה תפור עבור הדוגמנית. אז עם כמה מזומנים רונאלדו סגר את פינת יום ההולדת? ערך השעון מוערך בשווי של 100,000 יורו. מה תגידו?

וואלה! סלבס יודעת להסתפק במועט, גם אם זה אומר קאסיו משוק הכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully