וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה ב-7,000 דולר: החופשה החלומית של כריסטיאנו רונאלדו

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 15:46

שחקן הכדורגל המפורסם ובת הזוג שלו, הדוגמנית הספרדייה ג'ורג'ינה רודריגס, ארזו תיקים לכל המשפחה ויצאו יחד לחופשה חלומית ומפנקת במיוחד על אי מבודד. וואלה! סלבס אגוז קוקוס

כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו עובר לאחרונה תקופה לא פשוטה על המגרש, וזאת בלשון המעטה. אולי בגלל זה השחקן בחר בלוקיישן חלומי במיוחד לחופשה משפחתית משותפת, שללא ספק תשכיח ממנו את הצרות מול האוהדים של הקבוצה הסעודית בה הוא משחק.

הכדורגלן ובת הזוג שלו, הדוגמנית הספרדייה ואושיית הרשת ג'ורג'ינה רודריגז, טסו ביחד עם ילדיהם לאתר הנופש סנט רג'יס שבים האדום ולמקרה שתהיתם, לא מדובר במקום שאליו יכול להגיע כל אחד. הלוקיישן היוקרתי ממוקם על אי מבודד ומאובטח מול חופי ערב הסעודית ואפשר להגיע אליו רק באמצעות סירה או מטוס.

בסרטון שהעלה השחקן לעמוד האינסטגרם שלו, הוא התהלך על חוף הים מנקר העיניים ביחד עם ארבעה מתוך חמשת ילדיו: התאומים אווה ומאטאו (6), הבת אלנה מרטינה (6) והבת הקטנה בלה (1). בצירוף לפוסט נכתב: "קרוב לגן עדן", ואכן זה נראה ומרגיש לגמרי כך.

באתר הנופש היוקרתי בו המשפחה מתארחת יש כ-90 ווילות צפות מעל המים ובחוף הים, ולכל אחת מהן בריכה פרטית, כפי שהיה ניתן לראות בתמונה נוספת ששיתף הכדורגלן כשהוא נח לצד הבריכה בווילדה המשקיפה אל החוף והים. לילה בריזורט המפנק מתחיל במחיר צנוע של כאלף דולר, ויכול להגיע גם עד קצת יותר מ-7,000 דולר. ללילה. אחד.

חוץ מפינוקי הים והבריכה, אורחי אתר הנופש יכולים להנות גם ממרכז כושר חדשני, ספא מפנק עם שלל טיפולים כמו סאונה, עיסויים, טיפולים איכותיים, פילינג ועוד. למקרה שיחפשו איפה למקם את הילדים בזמן שהם מתפנקים בספא, המקום מציע גם מועדון ילדים, ואם הם יחפשו פעילויות משותפות, הם יוכלו להנות משייט, קיאקים, גלישת רוח, צלילה במים השקופים וכמובן, מספר מסעדות שונות עם תפריט עשיר במיוחד, תרתי משמע.

וואלה! סלבס חולמת על חופשה בריזורט מפנק, ועד אז מסתפקת בשייט ברחוב שהוצף בעקבות הגשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully