וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר לרה"מ נתניהו: "רק אתה אשם"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 12:06

חילוץ גופות ששת החטופים עורר תגובות רבות מצד הסלבס, אך עוד קודם לכן הזמר-שחקן קרא לרה"מ להסכים להצעה לשחרור החטופים שנותרו בשבי חמאס: "אומרים לך מכל עבר - זו הזדמנות אחרונה, קח אותה". אורטל עמר: "כולם היו בחיים ואפשר היה להצילם". יובל מעתוק: "זמנם אוזל"

רן דנקר גלגלצ. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
רן דנקר גלגלצ/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

בשעות שחלפו מאז שנודע הבוקר (שלישי) על חילוץ גופותיהם של שישה חטופים מרצועת עזה, סלבס רבים הביעו את כאבם על הידיעה המצערת - וקראו לשחרר את החטופים הרבים שנותרו בשבי חמאס.

מי שקרא לעשות זאת עוד אתמול, לפני פרסום הידיעה המצערת, היה רן דנקר, שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו סטורי שבו יצא נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, וקרא לו להוציא לפועל את עסקת שחרור החטופים. "מלא מילים, מלא-מלא מילים, מלא האשמות, מלא-מלא האשמות, מלא הוקוס פוקוס, והופס, שוב בורח לו. שוב אחרים אשמים", כתב. "אומרים לך כולם מכל עבר בצורה ברורה - הזדמנות אחרונה. קח אותה, עבורנו. זה עליך!".

רן דנקר בסטורי על רה"מ נתניהו. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
רן דנקר בסטורי על רה"מ נתניהו/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם
אורטל עמר בסטורי על החטופים. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אורטל עמר בסטורי על החטופים/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

אחת מאלו שהגיבו על חילוץ גופות החטופים הייתה אורטל עמר, שכתבה בסטורי: "כולם היו בחיים ואת כולם אפשר היה להציל - זה שורף את הנשמה". אדל בספלוב כתבה בקצרה "תודה צה"ל", בעוד עדי בוזגלו הרחיבה מעט יותר: "כמה אכזר וכואב, חלמתי על סוף אחר. עכשיו סוף-סוף תנוחו".

דמות בולטת נוספת שהגיבה לחילוץ היא זו של פעיל ההסברה יוסף חדאד, שפרסם שני סטורים בחשבונו באינסטגרם, שבו יש לו יותר מ-820 אלף עוקבים. בסטורי הראשון שלו הוא פרסם את תמונתו של אברהם מונדר, וסיפר כיצד הוא נחטף יחד עם אשתו רותי, בתם קרן ונכדו אוהד - ששוחררו מהשבי בעסקת שחרור החטופים בחודש נובמבר, בעוד בנו, רועי ז"ל, נרצח ב-7 באוקטובר.

"איזו בשורה קשה וכואבת, כמה התפללנו שייצא לחופשי ויתאחד עם משפחתו. אין גבול לרוע הרצחני של ארגון הטרור חמאס!", כתב חדאד.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יוסף חדאד בסטורי על החטוף אברהם מונדר. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
יוסף חדאד בסטורי על החטוף אברהם מונדר/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם
יוסף חדאד בסטורי על החטופים. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
יוסף חדאד בסטורי על החטופים/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

בסטורי נוסף, שכלל את תמונותיהם של נדב פופלוול ויגב בוכשטב, שגם גופותיהם חולצו מעזה, הוא כתב: "הם נחטפו בחיים וצולמו בשבי לסרטוני הטרור הפסיכולוגי של חמאס. הם היו בחיים, אך נרצחו באכזריות על ידי חמאס. כל העולם חייב לדעת את זה!".

הדוגמנית בר זומר הגדירה בסטורי שפרסמה את הבוקר כ"עצוב כל כך", והוסיפה: "הוא רק מחזק את זה שצריך עסקה עכשיו, אין יותר זמן".

בר זומר בסטורי של חטופים. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
בר זומר בסטורי של חטופים/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם
יובל מעתוק בסטורי על החטופים. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
יובל מעתוק בסטורי על החטופים/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם
בר כהן בסטורי על החטופים. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
בר כהן בסטורי על החטופים/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם
דני קושמרו בסטורי על החטופים שחולצו. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
דני קושמרו בסטורי על החטופים שחולצו/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

במקביל אליהם, גם זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק הגיבה על החילוץ, וכתבה באינסטגרם שלה: "כואב הלב! זה רק מראה ומוכיח שכל יום שהחטופים שלנו שם הוא קריטי - הזמן שלהם אוזל! עוד היה אפשר להציל את הנשמות הטהורות האלה. מחכה כבר להוגנות בבתי הכלא שלנו עם האסירים שלהם - עין תחת עין!".

פיינליסטית אחרת של תוכנית הריאליטי המצליחה, בר כהן, בחרה גם היא לפרסם את דבריה על החילוץ, ועל רקע תמונות הנרצחים כתבה: "המציאות בישראל, שאף אחד לא מבין ולא חווה בשום מקום. כואב הלב! כמה משפחות שנקטפו, על מה? למה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully