וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל על זריקת החפצים על אמנים: "לא אעצור גם בעד שלום"

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 14:03

הבוקר הכריזה היוניקורן על הופעה בפארק הירקון ובין כל השאלות נשאלה גם על התופעה המטרידה של זריקת חפצים על אמנים, מה שגרם לה להגיב בחומרה

נועה קירל. אלון לוין,
נועה קירל/אלון לוין

הזמרת האהובה נועה קירל הכריזה הבוקר על הופעה נוספת בפארק הירקון, מול עשרות אלפי מעריצים ונשאלה על לא מעט דברים (האם תארח את הזמרת אנה זק, הנמסיס שלה ובת הזוג של האקס המיתולוגי - הזמר יהונתן מרגי), תשובתה? "זה משהו שאני לגמרי ארצה לעשות, אז כן, אני מקווה שזה יסתדר".

אך מכל הנושאים, מה שבער בה במיוחד הייתה תופעת זריקת החפצים למיניהם על אמנים או התפרציויות לאמנים.

כזכור, לאחרונה התופעה הבזויה הגיעה כמעט לכל אמן: אגם בוחבוט חוותה זאת כשהופיעה במסיבת סיום בבית ספר, כשמעריץ עלה לבמה ותפס בשיערה תוך כדי שנתפס על ידי השומרים, מה שגרם לחבלה אצל הזמרת.

כמובן שאי אפשר לשכוח גם את הסאגה בשבוע שעבר, שכל הרשת געשה כשאייל גולן עצר הופעה כשבקבוק מים נזרק עליו והוא הזמין את "הילדה עם הקוקיות והקוקסינל שעשה זאת אל מאחורי הבמה".

נועה קירל. אלון לוין,
נועה קירל/אלון לוין

הזמרת נשאלה מה תעשה אם יקרה מצב דומה גם בהופעה שלה: "מעבר לזה שזה מסכן את אותו אמן, זה מסכן את הילד שמתפרץ או זורק דברים לבמה", ענתה קירל והמשיכה: "יש לי הפקה מאוד מקצועית ומנוסה. זה לא יקרה בפארק".

ואם רציתם לדעת מה יקרה אם דבר כזה יקרה גם לזה יש לקירל תשובה: "בפארק הירקון אני לא אעצור בעד שלום, אלא אם כן חס וחלילה תהיה סיטואציה שבאמת באמת צריך, אבל כן זה משהו שיכול לקרות, יש פה הפקה שתדאג שלא נגיע לסיטואציה הזאת בכלל".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully