וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בל אגם עוקצת את אייל גולן: "אני זרקתי את הבקבוק"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 10:33

המילים בהן בחר הזמר להשתמש אחרי שנזרק עליו בקבוק הצליחו לפגוע בהמון אנשים ואוכלוסיות, ללא הנחות סלב

בל אגם, אייל גולן. אינסטגרם / ניר אמיתי, עיבוד תמונה
בל אגם, אייל גולן/עיבוד תמונה, אינסטגרם / ניר אמיתי

"זה שזרק את הבקבוק, אם לא היית ילדה קטנה עם קוקיות, בוא לשם. באמת אתה יודע שאתה קוקסינל, אז בוא", אמר אמש (שני) הזמר אייל גולן במהלך הופעה שלו, אחרי שנזרק לעברו בקבוק מהקהל.

התגובות לגולן לא איחרו להגיע ועל אף שהיו מי שיצאו להגנתו, היו גם מי שבחרו לעקוץ. בין כל המגיבים בלטה השחקנית הטרנסג'דרית בל אגם, שהעלתה סטורי קצת עוקצני לחשבון האינסטגרם שלה: "מסתבר שאני זו שזרקה עליו את הבקבוק".

לקח כמה שעות עד שאגם הבהירה את עצמה: "פרופורציות! אני לא יוצאת נגד אף אחד. זו הדרך שלי, להגיב בהומור על הכל בחיים. ככה חיה מלצחוק על הכל. אז אני מבקשת מאתרי הרכילות שהחליטו בשמי שאני פותחת חזית, שלא תשתמשו בי כי אני לא נעלבת מכלום... זו אני ועונה כמובן בשמי. יותר מעליב אותי שיש לנו עדיין חטופים".

על אף הבחירה המובנת של השחקנית לדבר בשם עצמה בלבד. קשה להתעלם מהעובדה שהיא יכולה לנצל לטובה את הבמה שלה כדי לייצג את הקהילה ממנה הגיעה - אותה הקהילה שסבלה וסובלת עד היום ממילים ומעשים הומופוביים.

התגובה של בל אגם לאמירות של אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של בל אגם לאמירות של אייל גולן/צילום מסך, אינסטגרם
בל אגם מבהירה. אינסטגרם, צילום מסך
בל אגם מבהירה/צילום מסך, אינסטגרם
התגובה של ניקול ראידמן לדברים שאמר אייל גולן/אינסטגרם

גם אשת העסקים ניקול ראידמן, שידועה באהבתה ותמיכתה בקהילה הגאה, לא נשארה אדישה. ראידמן עלתה על הפילטר המוגזם הקבוע שלה ונכנסה לדמות המצחיקה שמככבת לה בסטורי ותקפה: "נכון שזרקו עליך בקבוק, אבל אתה זרקת פצצת אטום משולבת. טרנסג'נדרית היא לא קללה. לא יודעת מה יש לך נגד נשים עם קוקיות או טרנסג'נדריות, אבל קצת ריספקט לנשים ולקהילה הגאה".

כזכור גולן כבר הספיק להגיד סליחה על בחירת המילים: "אני מתנצל על המילים שבחרתי מתוך כעס ותסכול על הבמה, לא היה להן מקום", על אף המהירות בה העלה את ההתנצלות, לא נראה שזה עצר אנשים מלהזדעזע בעקבות התגובה הטבעית והמטרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully