וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית רחמים מגנה על אייל גולן: "מעניין איך אתם הייתם מגיבים"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 10:42

מפיקת האירועים החליטה ללכת נגד הקונצנזוס ודווקא לצאת להגנתו של אייל גולן, שהצליח להסעיר אמש את הרשת בעקבות אמירות שנויות מאוד במחלוקת

אייל גולן אירית רחמים. אלוני מור / אינסטגרם, עיבוד תמונה
אייל גולן אירית רחמים/עיבוד תמונה, אלוני מור / אינסטגרם

במהלך ההופעה האחרונה של הזמר אייל גולן באשקלון נזרק לעברו בקבוק, כמו חלק מתופעה רחבה יותר בה הקהל חוצה גבולות מול אמנים שרק הגיעו כדי לשמח ולבדר, אך הדבר שבאמת זעזע את הגולשים הרבים ברשתות החברתיות, הייתה דווקא התגובה של הזמר.

"זה שזרק את הבקבוק, אם לא היית ילדה קטנה עם קוקיות, בוא לשם. באמת אתה יודע שאתה קוקסינל, אז בוא", אמר גולן למיקרופון שהדהד את המילים הקשות מול כל הנוכחים והמשיך לשיר לאחר מכן.

הגולשים והסלבס כבר התחילו לצאת נגד הדברים, אך הייתה מי שדווקא החליטה ללכת נגד הזרם ונרמלה את השיח הבעייתי, מפיקת האירועים אירית רחמים, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה: "במקום להתייחס לתופעה הקשה והאלימה הזו, שאמן נמצא על במה ברגע הכי חשוף שלו, מול אנשים, מול מצלמות, מול עצמו".

"זה לא מצחיק ולא מגניב, זה משפיל! אתם מתייחסים לתגובה שלו... מעניין איך אתם הייתם מגיבים בסיטואציה כזו מעליבה או משפילה. זאת אלימות לכל דבר! אומנים זה לא לוח מטרה במטווח. התופעה הזאת חייבת להיפסק", כתבה רחמים.

הסטורי של אירית רחמים. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אירית רחמים/צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה לעליהום המיידי בעקבות המילים שהיו צריכות לצאת מהלקסיקון הקולקטיבי מזמן, התנצל גולן על המילים שבחר בסטורי, מיד לאחר ההופעה: "הערב חוויתי בפעם הראשונה את התופעה המזעזעת של זריקת חפצים לבמה. בפעם הראשונה שנזרק בקבוק לבמה הבלגנו והמשכנו כרגיל. בפעם השנייה זה פגע בי בפנים ופצע אותי וכבר עבר כל גבול".

"אני מתנצל על המילים שבחרתי מתוך כעס ותסכול על הבמה, לא היה להן מקום. התופעה הזאת חייבת להיפסק ומיד. אסור לתת יד לתופעות האלימות האלן שמסכנות אותנו האמנים, הנגנים, אנשי ההפקה ושלום הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully