וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם בוחבוט מגיבה לראשונה לאחר התקרית: "זה יכל להיגמר אחרת"

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 13:42

הזמרת שהופיעה הותקפה על ידי אחד התלמידים שרצה להצטלם איתה, מה שנגמר במשיכת שיער וסרטון ויראלי אחד - שהשאיר את כולם המומים. כעת בוחבוט מגיבה לראשונה

אגם בוחבוט מותקפת במהלך הופעה בבאר טוביה/מסך אינסטגרם ערן סויסה @eranswis
אגם בוחבוט מותאם לבוקסה. אינסטגרם, צילום מסך
אגם בוחבוט/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אגם בוחבוט אחרי התקיפה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אגם בוחבוט אחרי התקיפה/צילום מסך, אינסטגרם

הבוקר (חמישי) הופיעה הכוכבת אגם בוחבוט במסיבת סיום בבית ספר בבאר טוביה, אך במקום שתהיה הופעה נעימה (בלי לכלול את מזג האוויר), היה ילד אחד שהרגיש דחף להרוס לכולם את ההנאה, להכאיב לזמרת ועל הדבר גם לסבך את עצמו, כשעלה לבמה ומשך בשערה בזמן שהיא שרה.

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה בוחבוט: "חברים קודם כל, דבר ראשון, אני בסדר, קצת בהלם אבל בסדר. זה מתחיל בלזרוק דברים עליי ועל כל הצוות שלי וממשיך בלהתפרץ לבמה ולמשוך ככה בשיער זה יכול היה להגמר אחרת!".

"אתם לא מבינים שאתם מסכנים פה גם את עצמכם. גם אם הכוונה היא טובה וגם אם זה "בסה"כ סלפי", יש דרך להמתין בסבלנות ולחכות לסוף ההופעה. אני מוקפת באנשי צוות הכי מדהימים שיש ותאמינו לי שאם תפנו אליהם תקבלו את מלוא תשומת הלב".

בוחבוט סיימה במה שהפך להיות נחלת כולנו מאז השביעי באוקטובר, שהכל מתגמד לעומתו: "בכל מקרה אנחנו עוברים ימים קשים וכואבים במדינה שלנו ובסוף הכל הופך להבל הבלים. אני מקווה שיגיעו ימים טובים יותר. תודה לכולם על ההודעות והדאגה".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יום הולדת זאביק דרור אגם בוחבוט בר ברימר. אור גפן,
בר ברימר ואגם בוחבוט/אור גפן
הסטורי של בר ברימר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בר ברימר/צילום מסך, אינסטגרם

גם בן הזוג של הכוכבת, השחקן בר ברימר, התקשה לעכל את המקרה: "אני באמת מזועזע ממה שאני רואה! ועוד יותר מזועזע מהתגובות שאני קורא" פתח את הסטורי שהעלה והמשיך: "עזבו את זה שזאת אגם וזה נוגע לי ברמה האישית כאילו זה קרה לי, אבל כאילו אני לא מבין איך אפשר לפתוח דיון בכלל על מי אשם הילד או המאבטח".

"כמעט אף אחד לא מדבר על זה - שפאקינג משכו לה בשיער, הפילו אותה לרצפה. אי אפשר להתעלם מזה! ולנרמל את זה! זה מטורף כאילו, אמן זה חפץ? אפשר לעשות בו מה שרוצים? זה מטריף לי את המוח. יש פה בן אדם מאחורי כל הדבר הזה, שעבר פה משהו מאוד רציני וגם זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע".

"ולבני נוער שעוקבים אחריי, מתחנן בפניכם, תפסיקו את התופעה הזאת, אתם לא יודעים מה אתם עושים. אתם מסכנים את האומן, את הנגנים, העובדי במה ובסוף גם את עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully