וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתועד מכה את בת זוגו, איציק זוהר הודח מהקמפיין בכיכובו

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 13:44

נראה שההתנצלות של כדורגלן העבר איציק זוהר בעקבות הסרטון בו נראה מכה את זוגתו לשעבר לא הספיקה לחברה שהעסיקה את שירותיו והחליטה לפטר אותו

תיעוד התקיפה של איציק זוהר/באדיבות חדשות 13
איציק זוהר - ריאיון 2023. ראובן קסטרו
איציק זוהר - ריאיון 2023/ראובן קסטרו

אם לא הייתם על כדור הארץ בשבוע שעבר אז בטח פספסתם את הסרטון הקשה לצפייה, בו כדורגלן העבר איציק זוהר מכה את בת הזוג שלו לשעבר מיטל אדרי. מאז, לא מעט כוכבים הגיבו למקרה כמו גם מיטל עצמה.

ומאוחר יותר, במהלך סוף השבוע האחרון (שישי) וכמה שעות לפני כניסת שבת, גם זוהר בעצמו העלה סרטון בו הוא התנצל ולקח אחריות על מעשיו. אממה, את מי שהעסיק אותו זה פחות הרשים והוא החליט לוותר על שירותיו.

חברת הביטוח מימון ישיר תוכננה לעבוד בשיתוף פעולה יחד עם שדרן הרדיו ושחקן הכדורגל לשעבר, הרבה לפני שהסירטון הופץ. חברת הביטוח כבר צילמה חומרים עם לקמפיין והייתה אמורה לעלות איתו לקמפיין מסחרי, אך לאחר חשיפת הפרשה הוחלט לגנוז הכל, כך דיווח לראשונה העיתונאי גיל משעלי.

מנכ"ל החברה כתב לעובדיו: "אנו מוקיעים אלימות כלפי כל אדם, בוודאי כלפי נשים". כידוע, מקרים כאלו פוגעים ישירות בקמפיינים של מפורסמים וכל דבר שהינו על הפרק מוקפא ונגנז, כפי שקרה במקרה הזה. עכשיו רק נותר לחכות ולראות אם מערכת הצדק תעשה את עבודתה נאמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully