וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית רחמים על איציק זוהר אחרי הסרטון האלים: "נשמה גדולה"

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 9:42

אירית רחמים היא גם חברתו הקרובה של כדורגלן העבר איציק זוהר, שהסתבך בפרשת סרטון האלימות כלפי בת זוגו. עכשיו, מפיקת האירועים שוברת שתיקה אצל וואלה סלבס

תיעוד התקיפה של איציק זוהר/באדיבות חדשות 13
איציק זוהר ואירית רחמים. אינסטגרם / ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
איציק זוהר ואירית רחמים/עיבוד תמונה, אינסטגרם / ראובן קאסטרו

הסרטון בו נראה כדורגלן העבר ומגיש הרדיו איציק זוהר תוקף באלימות קשה את בת זוגו לשעבר, מיטל אדרי, הצליח לטלטל גולשים רבים ואת הביצה כולה. מאז הוא הספיק להעלות פוסט בו הוא מתנצל, אך כרגע מרגיש שלגולשים קשה לשחרר מהמראות.

מי שיצאה להגנתו של זוהר היא חברתו הטובה, מפיקת האירועים אירית רחמים, שהגיבה על הפוסט של וואלה סלבס במהלך סוף השבוע האחרון: "איציק אני יודעת כמה אתה טוב לכולם וכמה אתה נשמה גדולה, לא נכנסת לרגעים הקשים ולסיטואציה עצמה! ברגע זה מתמקת בהתנצלות שלך מול כולם. זו גדולה לבקש מחילה קבל עם ועדה".

"שתהיה לך ולבני משפחתך שבת מבורכת (אם מיטל מחלה לו תבינו שיש בו לא מעט צדדים טובים) מיטל אשת עסקים ממולחת ומבינה שיש גם מעלות", חתמה רחמים את דבריה עם מחמאה למי שהוכתה על ידי כדורגלן העבר.

כזכור, מפיקת האירועים לא הייתה היחידה לגונן על זוהר: "השבוע פורסם סרטון קשה של איציק זוהר מכה את בת זוגו מיטל. הסרטון קשה, אמרתי לאיציק מילים חריפות כמו שאני יודעת ובדרכי", אמרה המגישה אופירה אסייג במהלך התוכנית שלה ביום שישי.

התגובה של אירית רחמים להתנצלותו של איציק זוהר. אינסטגרם וואלה סלבס, צילום מסך
התגובה של אירית רחמים להתנצלותו של איציק זוהר/צילום מסך, אינסטגרם וואלה סלבס

בסרטון ההתנצלות שפרסם כדורגלן העבר אחרי העליהום הציבור בעקבות התקיפה, שהייתה נראית חמורה מהסרטון על פי התגובות הרבות ברשתות החברתיות, אמר: "אני מרגיש צורך עמוק מאוד להתנצל בפני כל אישה ואישה באשר היא".

"בפני כל אמא, כל בת, כל אחות. להתנצל בפני המשפחה שלי, בנותיי, ילדיי, בפני המשפחה של מיטל, אמא שלה, אבא שלה, אחיותיה ואחיה ומעל הכל להתנצל בפני מיטל וילדיה שהיו לי לילדים. אני רוצה להתנצל על הסרטון המביש והמבייש שכל המדינה ראתה בימים האחרונים. אני מרגיש בושה עמוקה וצער מאוד מאוד גדול, שלא ניתן להסביר במילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully