וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת זוגו של אליקו עוקצת: "האהבה שלנו לא תיגמר לעולם"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 17:20

כבר קשה לעקוב אחר כמות הפעמים בהן שדרן הרדיו אליקו כהן ואם בנו לירז ארז, נפרדו וחזרו זה לזו. עכשיו לירז מפגינה אופטימיות (קצת) מוגזמת

אליקו לירז ארז. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
אליקו לירז ארז/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

בפעם האחרונה בה שמענו מלירז ארז, אם בנו של שדרן הרדיו אליקו, היא הצהירה שהיא מתקנת את מה שאמא שלה קלקלה: "כל מי שקרוב אלינו יודעים את האמת. אמא שלי עשתה מספיק נזק, שתנוח ושתיתן לי לשקם את הבית שהרסה. היא לא המקור המדויק לשמוע ממנו מה קורה באהבה שלנו", תקפה בחודש אפריל האחרון.

מאז לא שמענו יותר מידי מהשניים, אך עכשיו נראה שארז החליטה שהגיע הזמן להפגין מחדש את אהבתם: "אהוב שלי, 95 אחוז מהאנשים היו רוצים אבל לא מעזים להיות מאוהבים בלי לעשות חשבון לעולם", פתחה את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היום (ראשון).

"הלב לא טועה, אם מעולם לא התאהבתם אל תנסו להבין, אנחנו הרבה מעבר לאהבה. חיבוק נפשי וחברות אמיתית , חלק מהנשמה שלי אתה לנצח", הוסיפה וחתמה: "שני עולמות שונים, משני קיצונים שונים שהתחברו לאהבה אחתת ענקית, שלא תסתיים לעולם.

הסטורי של לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של לירז ארז/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, אליקו ולירז התארסו בחודש אוגוסט האחרון ובמרץ שלאחר מכן הביאה ארז לעולם את בנם הבכור, ג'ון, בלידה ששודרה בשידור חי בחשבון האינסטגרם של שדרן הרדיו וגרמה לסערה לא קטנה ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully