וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה יוצאת להגנתה של אדל בספלוב: "לא יכולה לשתוק"

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 11:49

טהוניה רובל החליטה להיכנס לאירוע ולצודד המוכרנית אדל בספלוב בסערת הקרם שיצר כוויות חמורות בפניה של יוצאת האח הגדול עומר קינן. וואלה סלבס הוראות שימוש

טהוניה רובל יוצאת להגנתה של אדל בספלוב/אינסטגרם / צילום מסך

הסטורי שהעלתה יוצאת האח הגדול עומר קינן לחשבון האינסטגרם שלה הצליח לעורר עניין ציבורי גדול וליצור סערה לא קטנה סביבה, אך בעיקר סביב המשפיענית אדל בספלוב, ששיווקה את הקרם שגרם לכוויות חמורות לכאורה בפניה של יוצאת האח הגדול.

מי שהחליטה להיכנס לאירוע היא יוצאת הריאליטי טהוניה רובל, שרק בחודש שעבר חטפה אש מכל המשפיעניות, או כלשונה - מוכרניות. "טוב טוב, בנושא הזה אני לא כל כך יכולה לשתוק כי זה מחזיר אותי קצת אחורה", פתחה את הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"אמרתי מוכרנית, דוגמנית, מה שנקרא כל אלה שרצו לרכב על הגב שלי באותה התקופה לאיזה אייטם אחד או שניים ידעו לקום ולטנף עליי ולדבר בצורה לא צורה, להתחיל למנות את כל הקריירה שלי ולהתחיל למנות מה עשיתי ומה לא עשיתי, והתבאסו על זה שקראתי להן מוכרניות... כאילו אתן מוכרניות, הכל סבבה עם זה".

"אני רק רוצה לדעת, איפה אתם עכשיו שכאילו כולם מתנצחים ומתנגחים באדל בספלוב, שהיא הקולגה שלכם? למה אתם לא קמים להגנתה? פתאום זה לא טוב לכם? זה לא סבבה לכם? לא כיף? עזבו שאני מתה על אדל ואין עליה".

טהוניה אדל בספלוב עומר קינן. אינסטגרם/ ניר פקין, עיבוד תמונה
נכנסה לאירוע. אדל בספלוב, טהוניה רובל, עומר קינן/עיבוד תמונה, אינסטגרם/ ניר פקין

"מה קרה פתאום אתן לא יוצאות להגנת הקולגה שלכן שפותחים עליה כמו שפותחים עליה? לא הבנתי, עליי קל? יותר קל? שזה להוציא רעל ולהוציא דברים לא טובים מבפנים, על אדם אחר זה סבבה, אבל שצריך לקום, להגן ולעמוד מאחורי הקולגה שלכן כדי להגיד 'היי יש פה טעות, אנחנו בצד שלך', מה קרה בנות? איפה אתן יפות שלי?".

"זה הפרצוף שלכן, אתן מבינות? לזה בדיוק התכוונתי. ועזבו את זה, אני שרופה על אדל, מאמינה לכל מילה שהיא אומרת ואני גם רוכשת דברים שהיא מפרסמת, אבל שמעו בנות... אתן יודעות בדיוק למי אני מתכוונת, אכזבתן. וואלה אם אני קולגה שלכן ואני מוכרנית כמוכן, הייתי עומדת מאחורי אדל", חתמה רובל את הסרטון.

טהוניה, לא יכולת להתאפק?

"מכיוון שהצביעות חוגגת- לא יכולתי להתאפק והייתי חייבת להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully