וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל בספלוב מואשמת: "קוד קופון לכוויות דרגה א'"

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 19:47

יוצאת האח הגדול עומר קינן פרסמה תמונות של פניה אחרי שימוש בקרם שקידמה המשפיענית אדל בספלוב - וזה חמור

עומר קינן נגד אדל בספלוב/אינסטגרם צילום מסך
עומר קינן נגד אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
עומר קינן נגד אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם

אין יום בו משפיעניות לא מקדמות קוד קופון של איזה קרם מהפכני חדש שמתיימר לשבור את השוק. לא פעם עלתה שאלת האמינות של כל מוצר, אך נדחקה לצד אחרי שרבות מהן טענו פעם אחר פעם שהן עומדות מאחורי כל מוצר.

מי שניסתה את אחד מהמוצרים שקידמה המשפיענית אדל בספלוב היא יוצאת האח הגדול עומר קינן, שלא הייתה מרוצה מהתוצאות - בלשון המעטה. קינן העלתה רצף סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה בהם הראתה את ההסבר של בספלוב לשימוש בקרם: "מתאים לכל סוגי העור ולנשים בהריון".

אך לצערה של יוצאת האח הגדול, זה ממש לא היה המקרה כשגילתה את הכוויות החדשות שנוצרו על פניה. בתגובה לוואלה סלבס שיתפה עומר קינן: "בפרסום שלה כתוב שזה לכל סוגי העור, כולל נשים בהריון ומתאים לכל אחת. שמתי את החומר של הלילה ולפי הוראות היצרן כתוב להיות עם זה כל הלילה".

"אחרי שעה הורדתי את זה וזו התוצאה. התביישתי לפרסם את זה אבל אני בסך הכל רוצה שהפנים שלי יחזרו להיות כמו שהיו לפני זה וכמובן למנוע את זה הסבל לבחורות אחרות שעתידות היו להשתמש בו".

מאדל בספלוב לא נמסרה תגובה.

אדל בספלוב נגד עומר קינן. ניר פקין/אינסטגרם, עיבוד תמונה
עומר קינן נגד אדל בספלוב/עיבוד תמונה, ניר פקין/אינסטגרם

מחברת "לירק פריז" נמסר: "הלקוחה רכשה את הסרום לטיפול בפיגמנטציה לפני כשנה. כמו כן, על גבי האריזה רשום במפורש כי יש להימנע ממגע באיזור השפתיים והעיניים. כלומר, הלקוחה השתמשה בתכשיר באיזור בו אסור להשתמש".

"בנוסף, מדובר במוצר שמאושר על ידי משרד הבריאות העולמי והישראלי, ועל גבי האריזה מצויינות הוראות שימוש מדויקות וכן מצוין במפורש שיש לשלב שימוש בתכשיר הגנה SPG 15. באחריות הלקוחה לקרוא את הרכיבים המצויינים על גבי האריזה ואם היא רגישה לרכיב מסוים לא להשתמש במוצר".

"ייתכן והלקוחה השתמשה בתכשיר למרות היותה בעלת רגישות מסוימת. נראה לנו כי עד כה עומר קינן לא התלוננה ולא פנתה לשירות הלקוחות של "ליראק פריז" - האם היא מחפשת להגדיל את מספר העוקבים שלה באמצעות המותג הנחשק?!", לשון התגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully