וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל נגד המשפיעניות: "אני לא מוכרנית, אני לא אחרטט"

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 14:20

הדוגמנית וזוכת "האח הגדול" העלתה מונולוג זועם בו יצאה כנגד החברות שבוחרות לקחת רק משפיעניות, מה שלטענתה פוגע לה בעבודה: "למה אני נפסלת על זה שאני לא מוכרנית?". ומה היה לסתיו קצין להגיד על זה? וואלה! סלבס קרם לחור תחת

טהוניה רובל נגד עולם המשפיעניות/צילום מסך אינסטגרם

לפני כשנה עולם אושיות הרשת היה כמרקחה אחרי שהסטייליסטית ומנחת הפודקאסט דורין אטיאס יצאה נגד עולם המשפיעניות וכינתה אותן "מוכרניות זולות". מאז עברו לא מעט קודי קופון בנהר, והנה היום (שני) אנחנו זוכים לסערה חדשה בנושא, אחרי שהדוגמנית וזוכת "האח הגדול" טהוניה רובל החליטה להביע את דעתה ולצאת נגד החברות שבוחרות לקחת רק משפיעניות לעבודה.

בסטורי ארוך שהעלתה רובל, היא פתחה במונולוג זועם במיוחד על הנושא שאם להגיד את האמת, מפתיע שעדיין עולה לדיון: "אתם לא מבינים באיזה רמה אני עצבנית. האינסטגרם השתלט על החיים שלנו ואני יודעת את זה, ואני לא נמצאת הרבה בדבר הזה שנקרא אינסטגרם. אני לא מאלה שמעלות את החיים שלהן כל היום, אני לא מאלה שמוכורת לכן מוצר חרטא כזה או אחר כדי שתקנו ממני ואני גם לא מעוניינת להיות מוכרנית".

רובל המשיכה והשוותה עצמה לאושיות אחרות הפועלות ברשת: "אני דוגמנית, מנחה, שדרנית רדיו, אני מרצה על החיים שלי, אני כן משפיענית אבל אני משפיעה על נוער בסיכון, אני משפיעה על נשים שנמצאות באלימות כזו או אחרת והן קמות ויוצאות ממעגל האלימות שהן חיו בה. אני משפיעה בדרך שלי לעולם איך לצאת ממקומות אפלים למקומות גבוהים. זה ההשפעה שלי על העולם, על הציבור, על היקום. אני לא מוכרנית, אם הייתי רוצה להיות מוכרנית הייתי הולכת לחנות בגדים או לחנות קוסמטיקה או לכל חנות אחרת והייתי הופכת להיות מוכנרית והייתי מוכרת לכם מוצרים אבל אני לא".

הדוגמנית המשיכה וסיפרה מדוע הנושא כל כך מכעיס אותה, וטענה כי עצם הבחירה באושיות רשת פוגע למעשה בעבודתה: "כל פעם מחדש מגיעה הצעת עבודה שמעוניינים בי, סתם לדוגמה עכשיו לצורך העניין מחפשים דוגמנית, שחורה, כהת עור, גבוהה, יפה, נראית טוב, אני עונה כמעט על כל הפרמטרים ומה עוצר את זה בעצם? אני לא מוכרנית. אני לא באינסטגרם ולכן אני נפסלת על הסף. נראה לכם הגיוני שאני כל החיים שלי אהיה דוגמנית ואני כל החיים שלי אעבוד על להראות כמו שאני נראית כדי למכור לכם?".

"אתם מחפשים דוגמנית, כהת עור, גבוהה ונראית סבבה, לא הבנתי למה אני נפסלת על זה שאני לא מוכרנית? אני לא מוכרנית ולא מעוניינת להיות מוכרנית. אני לא מאותן בנות שאחרטט לכן על מוצר כשהמוצר הזה לא עובד גם אם ניסיתי אותו עליי כמה פעמים. אני לא אמכור לכן מוצר באלף שקל שווה מאה שקל, אני לא מהסוג הזה, אני לא מהסגנון הזה, זה לא מעניין אותי להיות כזאת. אבל למה לפסול לי את העבודה? למה לפגוע לי בעבודה? זו העבודה שלי, אני דוגמנית", המשיכה ותקפה.

רובל המשיכה וטענה כי היא לא היחידה שחושבת ככה, וכי יש קשר של שתיקה סביב הנושא: "לא רק אני חושבת ככה. כמעט 70% מהתעשייה הזו חושב בול כמוני אבל לא מעז להגיד את הדברים האלה ולי נמאס, באמת שנמאס לי לקבל כל פעם את ה'לא' הזה. אני לא מוכרנית אבל אני דוגמנית, ואני משפיענית אבל בדרך שלי", ולבסוף פנתה לחברות: "לכל החברות הגדולות, כשאתם בוחנים משהו ושאתם רוצים לקחת משהו פשוט תקחו אותו לא כי הוא מוכרן פחות טוב או יותר טוב. ולכם קהל שלי, לא להאמין לכל חרטות שמספרים לכם באינסטגרם, הרבה חרטא יש פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סתיו קצין מגיבה לדברים של טהוניה/צילום מסך אינסטגרם

מי שעוד החליטה לקפוץ לקלחת הרותחת היא יוצאת נוספת של "האח הגדול", סתיו קצין, רק שהטענה שלה הייתה משונה אפילו יותר: "אחרי שראיתי מה שטהוניה אמרה, אני מאוד מבינה ללבה. כשיצאתי מהאח הגדול אני הייתי בטוחה שיש מלא עבודה, ועזבו את המלחמה והכל שזה מה שהרס בעצם את הכל, אבל אני רוצה עכשיו ללכת ולפרסם משהו ולהתחיל לעבוד בתחום ואומרים לי 'תראי לי מכר, תראי לי איך את מוכרת'. שנייה אני סלב, אני סתיו מהאח הגדול שכחתם? למה אני צריכה לדעת למכור? תקחו אותי בגלל מי שאני, שאני סתיו קצין מהאח הגדול. שכחתם שעשיתי לכם ארבעה חודשים רק עליי דיברתם?".

"אני יכולה ממש להבין מה טהוניה אמרה פה, כנראה שהעולם השתנה, היום זה כבר לא משנה מי את, מה את, אם את דוגמנית, אם את מפורסמת, אלא אם כן את משפיענית. אם את משפיענית ואת יודעת למכור, לא משנה מה עשית, מי את, העיקר שאת יודעת למכור. איך העולם השתנה ככה? אני לא יודעת אם זה לטובה, לרעה, בואו נגיד שלדוגמניות ולסתם מפורסמות זה לא כל כך לטובה. ואם יש כאלו שהן לא יודעות למכור, אז מה הן מחוקות? אין להן קריירה? הן צריכות ללכת עכשיו ללמוד מכירות? לא כולן טובות בזה", סיכמה קצין והותירה אותנו מבולבלים.

וואלה! סלבס הפסידה פעם בתחרות שחייה אחרי שסירבה לקפוץ למים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully