וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי מוטרדת מינית": הפליליסטית שני אילוז נגד ירון לונדון

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 15:41

אחרי הסערה בעקבות הדברים של ירון לונדון, עורכת הדין שני אילוז ישבה לשיחה צפופה עם ד"ר מישל שטיין טיר ודיברה על הכל. וואלה! סלבס פלוס

שני אילוז נגד ירון לונדון. רשת 13, עיבוד תמונה
מי מתעסק??/עיבוד תמונה, רשת 13

מנחה הטלוויזיה לשעבר, ירון לונדון, הצליח לעצבן לא מעט אנשים עם האמירות הקשות שלו על כוכבות "הפליליסטיות": "כולן טלטלו את גופן על עקבי סטילטו, שזה עניין מאוד לא נוח ומאוד לא בריא מבחינה אורטופדית, כולן עם שמלות גזורות, חצאיות עיפרון, חולצה לבנה בדרך כלל".

"העניין הוא שכולן הדביקו לחלק הקדמי של הקלסתר שלהן זוג נקניקיות פרנקפורט גדולות מאוד ואצל אחדות מהן אפילו איימו לסתום את הנחיריים, כלומר, הן איימו בבעיות של נשימה. ואני תהייתי, זה היה לא טבעי, היה ברור לגמרי שזה בוטוקס או חומצה הילארונית"

אחרי שכמעט כל המעורבות בדבר נתנו את משנתן בנושא, עורכת הדין שני אילוז ישבה לשיחה חשובה בתוכנית הווידאו קאסט "פרונטלית" בהגשת ד"ר מישל שטיין טיר, בוואלה פלוס ופתחה על התחושות שעברו עליה בזמן שהפרשה התפוצצה.

"זה נורא הרגיז אותי", הודתה והמשיכה: "אני עניתי בשידור אבל עניתי בצורה מאוד יפה ובמהלך השנים שמענו עוד פנינים שלו. עכשיו לבוא ולהגיד על נשים, במיוחד כשאנחנו בימים כל כך קשים וגם לא בימים כל כך קשים. תשמעי, אנחנו בעידן של אחרי ה- MeToo, אני בא לי לצבוע את השיער לאדום זוהר ובא לי ריסים בצבע כחול. מה אכפת לך?".

שני אילוז. רשת 13,
אישה חזקה/רשת 13

"נכון, מה אכפת לך?" הסכימה ד"ר שטיין טיר בזמן שעורכת הדין פתחה את ליבה: "האמת שאני שאני חייבת לומר, שאני קראתי, אני הרגשתי מוטרדת מינית, ממש ככה. שמישהו מעביר ביקורת על הגוף שלי, על הפנים שלי, על הפנים של החברות שלי". "שום דבר מקצועי, רק ביוטי", חיזקה הד"ר.

"אנחנו עושות דברים ותורמות גם למען הציבור. היית יכול גם לדבר על הדברים האלה ולא רק על המראה החיצוני שלנו?", תהתה עורכת הדין אילוז.

רוצים להאזין לשיחה המלאה? צפו בתוכנית "פרונטלית" בוואלה פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully