וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: הפליליסטיות מגיבות לירון לונדון

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 19:30

האמירות המקוממות של ירון לונדון ממשיכות להסעיר את כוכבות "הפליליסטיות", שנכנסו בו בכל הכוח. מה היה לבתו להגיד על הכל? וואלה! סלבס פרקליטה

ירון לונדון הפליליסטיות. ראובן קסטרו / רשת 13, עיבוד תמונה
ירון לונדון הפליליסטיות/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו / רשת 13

איש הטלוויזיה לשעבר ומשתתף הפודקאסט בהווה, ירון לונדון, הצליח לעצבן לא מעט אנשים ברשתות החברתיות אחרי שעקץ את כוכבות הפליליסטיות בפרק "בוטוקס" של "אבא תרחם" בו הוא משוחח עם בתו, העיתונאית דניאלה לונדון-דקל, על דברים שמעסיקים אותם.

"שאלתי את עצמי, למה נשים מוצלחות כל כך זקוקות למה שאייל שני היה קורא לו - זה עומד להתפוצץ כמו עגבנייה בשמש. מה קורה פה? זאת סכנת נפשות כמעט נראה לי, הרי הנשים האלה דיי נאות! יש להן גוף, לאחדות מהן אפילו, יש גוף מצוין! מה לעזאזל?", אמר.

אחרי תגובתה של עו"ד חן מאירי, הגיעו התגובות של הפליליסטיות הנוספות: "ההלם דווקא תפס אותי ממקום לא צפוי, בתו דניאלה לונדון. היא סיפרה כיצד היא נבדלת מבנות התכנית ש"לא מבינות מה הן עושות" ועיקר נבדלותה בכך שהיא מזריקה חומרים לפניה במטרה להראות טבעית, בעוד אנו מבקשות כי פנינו ייראו לא טבעיות ("ברווזיות"). במעשינו רואה דניאלה צעד "חתרני", כהגדרתה, שיביא לפירוק המגדר, אבל אנו "לא מבינות מה אנחנו עושות"", אמרה עורכת הדין שילה דורפמן.

ירון לונדון הפליליסטיות. ראובן קסטרו / רשת 13, עיבוד תמונה
ירון לונדון הפליליסטיות/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו / רשת 13

"בסיום הצגת התיזה המע(א)לפת שלה, חלק לה אביה מחמאה בדמות "פלפול מרשים ביותר". אז דניאלה, את יכולה להזריק או לא, טבעי או לא, ממילא זה לא מעניין. מה שכן מעניין, וגם חשוב הוא, שתדעי שאנו נמשיך להצליח, להוות דוגמא לבנות ולנשים שחלומן להיות עצמאיות, בלתי תלויות, וכל הנ'ל נבצע כשאנו עוטות שפתיים ככל העולה על רוחנו, מרחפות מעל סטילטו ודחוסות לתוך חצאית עפרון כאוות נפשנו".

"נמשיך להרוויח בגדול, לחיות טוב ולגדל את בנינו ובנותינו לסובלנות, לאי שיפוטיות, על מנת שחס וחלילה לא יגדלו להיות גברים הכופים עצמם על נשים זרות במעליות או לנשים ממורמרות שמנסות - ללא הצלחה- לכסות על מרמורן באמצעות הקאת פלפולים שוביניסטיים וצחקוקים פתטיים", חתמה עורכת הדין דורפמן.

גם עורכת הדין שני אילוז הגיבה: "כל אחת מעורכות הדין בסדרה היא צבע, וגוון, היא עולם ומלואו ואני גאה בכל אחת מהן, על הדרך, המקצועיות והלויאליות, ומקווה בשבילך שלא תצטרך את שירותינו. הייתי שמחה אילו היית מדבר על ההשכלה שלנו, ההישגים המקצועיים שלנו, טוב הלב שלנו והחמלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דניאלה לונדון-דקל. yes
דניאלה לונדון-דקל/yes

"אם תרד ממגדל השן המתנשא שבו אתה חושב שאתה נמצא, ותראה את פרקי הסדרה מהתחלה, כי אני בטוחה שלא צפית נדמה לי שתתבייש בעצמך. הזכרת לי שלפני כמה שנים בראיון אצלך אמרת 'אשכנזים לא מגיעים למשרות של כלאים בבתי הסוהר'. אם זו הייתה סדרה על גברים, גם היית מדבר על המראה החיצוני? אז מה יש לצפות ממך?", חתמה בעקיצה.

בתגובה לדברים, כתבה העיתונאית לונדון דקל: "לכל מי שמגיב, אני מציעה לשמוע את כל הפרק. הוא הרבה יותר רציני ומשועשע, מהנה ופותח מחשבה מהאוי יוי יוי איך הוא מעז. הפרק נמצא בכאן הסכתים "אבא תרחם"".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully