וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקופה השחורה ביותר בחיינו": הסלבס מציינים חצי שנה למלחמה

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 14:09

קשה להאמין אבל עברו כבר שישה חודשים מאז השבת השחורה של ה-7 באוקטובר ובלתי אפשרי לתפוס את זה שהחטופים עדיין מוחזקים בשבי הרוצחים של חמאס. גם הסלבס הרכינו ראש לציון היום העצוב

עומר אדם בעצרת החטופים בתל אביב, 14 בינואר 2023. מטה משפחות החטופים, מערכת וואלה!
עומר אדם בעצרת החטופים בתל אביב, 14 בינואר 2023/מערכת וואלה!, מטה משפחות החטופים

את האבל הלאומי בעקבות ציון חצי שנה לשבת השחורה אפשר להרגיש ברחובות. לראות אנשים מבכים על הילדים שלהם שנקטפו הפך להיות מחזה כמעט יומי וקשה כבר להכיל את הכאב מהעובדה שעדיין יש 133 חטופים שנמצאים בשבי מחבלי החמאס בעזה.

השחקן ידין גלמן, ששירת במילואים בשבת השחורה ונפצע בהיתקלות עם מחבלים, שיתף את מסר שחשוב להדהד, במיוחד היום: "בוקר אחד יפה הפך להיות התקופה השחורה ביותר בחיינו. חברים שיצאו לרקוד, רצו אל מותם. חבריהם ששרדו, עדיין אוספים את השברים".

"חטופים, חטופות, אהובים ואהובות, שלא ראו אור יום כבר שישה חודשים. וכולנו ממשיכים לחיות, בקושי. אנחנו עם מדהים, אנשים מדהימים, אבל זה לא מספיק. זה לא מספיק. לא בשביל מי שעדיין שם. כשהם בעזה - כולנו בעזה", הטיח בצדק.

גם המשפיענית ואשת העסקים מעיין אדם, שאיבדה את אחותה הקטנה מפל אדם ז"ל במסיבת הנובה שהתקיימה ברעים, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם עם תמונה של אחותה המנוחה יחד עם בתה הבכורה, תבור וכתבה: "חצי שנה עם בור בלב שאין לו סוף".

ידין גלמן על ציון שישה חודשים למלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
ידין גלמן על ציון שישה חודשים למלחמה/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אדם על ציון שישה חודשים למלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם על ציון שישה חודשים למלחמה/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית נטע אלחמיסטר ציינה גם היא את היום הקשה: "חצי שנה", פתחה את הדברים והמשיכה: "כל יום חושבת על החטופים ומתפללת שיחזרו. כל יום מתפללת לשלום החיילים. כל יום נזכרה במה שקרה בשבעה באוקטובר. כל יום כואבת את כאבם, כל יום. כל יום. כל יום. זה אף פעם לא יחלוף והימים יעברו והזמן הפעם לא יעשה את שלו. תחזירו את כולם כבר!", זעקה.

מי שעוד לא יכלה להתעלם מהתאריך הקשה היא זוכת האח הגדול טליה עובדיה: "לפני חצי שנה בדיוק בשעות האלה, חווינו את אחת המכות הכי כואבות שידענו אי פעם. חצי שנה ליום שבו חלקנו יושבים מול המסך ולא מעכלים את גודל האסון. חלקנו ממש בתוך תופת, שלא דמיינו גם בסיוטים הגרועים ביותר שיכלנו להעלות על הדעת".

"חצי שנה של ימים מלאים בעצב תהומי ודאגה מטורפת לאחים שלנו, שאחרי מספר לא נתפס של ימים עדיין בעזה. אני באמת שואלת את עצמי - מי היה מאמין שאחרי חצי שנה עדיין נחווה חרדה קיומית, יומיומית ויותר מזה, מי היה מאמין שרק חצי שנה אחרי, נשכח ונאבד את האחדות, ונראה מול העיניים שוב מלחמת אחים, שהיא הסיבה שגרמה לכל זה לקרות", טענה לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נטע אלחמיסטר על ציון שישה חודשים למלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
נטע אלחמיסטר על ציון שישה חודשים למלחמה/צילום מסך, אינסטגרם
טליה עובדיה על ציון שישה חודשים למלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
טליה עובדיה על ציון שישה חודשים למלחמה/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעשה את מה שהוא עושה הכי טוב והביע את עצמו בעזרת חרוזים, הוא הראפר סטטיק: "לחלק העולם עצר מלכת ולחק הוא נדם. לחלק התקווה עדיין דועכת ולחלק היא לא הייתה שם מעולם. לחלק כבר חצי שנה חשוך במנהרות וחלק מנסים לחיות רחוק כדי לא לראות. וכל אחד הוא חלק, וגם מודה בזה אולי, ורק דבר אחד הוא של כולם - חצי שנה יותר מידי".

גם הזמרת נועה קירל העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "לא להאמין שכבר חצי שנה שהם שם! בסבל וייסורים, בגיהנום מוחלט, בסיוט שחייב להיפסק עכשיו!", דרשה. בואו נקווה שלפחות ליוניקורן יקשיבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully