וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בריאות: ידין גלמן אושפז פעם נוספת בבית החולים

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 17:38

השחקן ידין גלמן לחם במילואים עוד מבוקר השבת השחורה, בה הוא נפצע בהיתקלות עם מחבלים בקיבוץ בארי שספג אובדנות רבים. על אף שהוא כבר היה במצב יציב, הכוכב נאלץ להתאשפז שוב בבית החולים. וואלה! סלבס דואגת

ידין גלמן ואדוה דדון. אינסטגרם, צילום מסך
ידין גלמן ואדוה דדון/צילום מסך, אינסטגרם

קשה למצוא אנשים במדינת ישראל שלא עברו חוויה מטלטלת כזאת או אחרת בשבת השחורה, כך גם השחקן ידין גלמן, שהיה בשירות מילואים בבוקר ה- 7 באוקטובר ונפצע בקרב בקיבוץ בארי, במהלך היתקלות עם מחבלים בניסיון לחלץ את התושבים ששרדו את הטבח והיו נצורים בביתם.

למרות שמצבו של הכוכב התחיל להשתפר, אתמול בלילה (ב') גלמן עבר הליך רפואי, לאחר שסבל מדימום פנימי ומצבו יציב כרגע. נזכיר שהשחקן נפצע במספר מקומות בגוף, בהם החזה, היד והרגל. גלמן חולץ תחת אש ובזכות חבריו ליחידה והרופאים שנלחמו על חייו הוא הצליח לשרוד את מאורעות אותה השבת השחורה.

אחרי שהחל כבר בתהליך השיקום, השחקן המשיך לשרת את המדינה, הפעם בזירה הבינלאומית. בין שלל הדברים שעשה למען ההסברה הישראלית, גלמן התראיין בתקשורת הזרה: "הייתי עם הצוות שלי, חגגנו לי יום הולדת 30 ערב לפני כן. בבוקר למחרת כבר הוקפצנו כששמענו את הטילים. זאת הייתה שבת רגילה, זה היה חג בישראל. עלינו על הרכבים, נפרדנו מהחברים ובנות הזוג, ונסענו יחד מהמסיבה ליחידה", סיפר.

ידין גלמן. אינסטגרם, צילום מסך
ידין גלמן/צילום מסך, אינסטגרם

בנוסף השחקן גם עלה לדבר ושיתף את הסיפור שלו באומץ במהלך אירוע התרמה ענק שהתקיים בניו יורק למען ישראל, אליו הגיע עם בת הזוג, כתבת חדשות 12, אדוה דדון ונכחו בו גם סלבס נוספים שנפגשו בין היתר עם ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס שהגיע להביע את תמיכתו. בסופו של הערב גוייס סכום יפה מאוד של 10 מיליון דולר.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully