וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגייסים: אירוע ההתרמה שאיחד בין רותם ואסי לראש עיריית מנהטן

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 10:31

אירוע התרמה ענק עבור נפגעי ה-7 באוקטובר התקיים אמש בניו יורק, והגיעו אליו חלק מהכוכבים הגדולים ביותר בארץ. בסלבס נפגשו עם לא מעט אנשים חשובים, וגייסו סכום מרשים במיוחד

אסי עזר ורותם סלע באירוע התרמה בניו יורק. אוהד קב,
אסי עזר ורותם סלע באירוע התרמה בניו יורק/אוהד קב
דר זוזובסקי שלומית מלכה באירוע התרמה בניו יורק. אוהד קב,
דר זוזובסקי שלומית מלכה באירוע התרמה בניו יורק/אוהד קב

ישראלים רבים בארץ וברחבי העולם עסוקים בחודשיים האחרונים במסעות הסברה וגיוסי כספים למען המדינה ועבור שיקומם של אלו שנפגעו כתוצאה ממלחמת חרבות הברזל ואירועי הזוועה שהתרחשו ב-7 באוקטובר. כך גם הפילנתרופיות הישראליות שמתגוררות בארה"ב, נטלי היסטר אוסטד ומלאני ברונפמן, שהפיקו ערב התרמה גדול אמש (ג'), בנוכחות מכובדת ונוצצת כאחד.

האירוע המרשים התקיים בניו יורק ומי שכיבדו בנוכחותם היו ראש העיר של מנהטן, אריק אדמס, שנשא נאום תמיכה מרגש ותיעוד שלו הפך לויראלי ברשתות, וגם שליח ישראל לאו"ם גלעד ארדן. התוכנית האומנותית כללה את אמן החושים ליאור סושרד ואת הזמר עומר אדם, אך הם לא היו היחידים במשלחת המרשימה שהתייצבה באירוע.

בין הכוכבים הנוספים שהגיעו היו המנחים רותם סלע ואסי עזר, השחקן ליאור רז, הדוגמנית יעל שלביה שהייתה לצידו של בן זוגה עומר אדם, ועוד. מי שלא היו צריכות לעלות על טיסה חוצת יבשות כדי להגיע, אלא פשוט עלו על מונית צהובה, היו הדוגמנית שלומית מלכה והשחקנית דר זוזובסקי שמתגוררות בעיר.

ידין גלמן אדוה דדון באירוע התרמה בניו יורק. אוהד קב,
ידין גלמן אדוה דדון באירוע התרמה בניו יורק/אוהד קב
עומר אדם יעל שלביה באירוע התרמה בניו יורק. אוהד קב,
עומר אדם יעל שלביה באירוע התרמה בניו יורק/אוהד קב

מי שעוד הגיע, וסיפר על החוויה הלא פשוטה שלו מהשבת השחורה הוא השחקן ידין גלמן שנפצע קשה בהיתקלות עם מחבלים בקיבוץ בארי, קיבוץ שספג אבידות רבות בדומה לישוביים נוספים בעוטף. יחד עם גלמן הגיעה גם בת זוגו של השחקן, כתבת חדשות 12 אדווה דדון.

במסגרת האירוע החשוב הצליחו לגייס סכום נכבד מאוד של כ-10 מיליון דולרים, שכאמור מיועדים כולם לסיוע ולשיקום נפגעי ה-7 באוקטובר.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully