וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי לי ושניר חשפו את מין העובר ולספיר היה מה להגיד על זה

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 7:53

הנשואים הטריים שהכירו בעונה האחרונה של האח הגדול, חשפו את מין העובר לו הם מצפים, על אף שמישהי כבר חשפה את זה הרבה לפני. ומה הייתה התגובה של ספיר לבשורה? וואלה! סלבס חושחש הבלש

שניר בורגיל ושי לי עופרי חושפים את מין העובר/צילום מסך אינסטגרם

צמד יוצאי האח הגדול שניר בורגיל ושי לי עופרי עמדו ממש לפני רגע מתחת לחופה, והפכו באופן רשמי לחתן וכלה. עוד קודם לכן הם סיפרו לעולם שהם מצפים לילד ראשון יחד, וכעת הגיע הזמן לחשוף מה מין העובר.

השניים העלו סרטון מרגש לחשבונות האינסטגרם שלהם מבדיקת האולטרסאונד בו בישרו את הבשורה כי הם מצפים לבן זכר! אבל אם גם לכם יש חושים מחודדים כמו של וואלה! סלבס, הבשורה הזו כנראה לא ממש הפתיעה אתכם. מי שעוקב אחרי אמא של שניר כבר ראה ברכה מרגשת שהיא העלתה בעבר, ממש ביום שהשניים חשפו את ההריון. את הברכות וההתרגשות עטפה האם הנרגשת בשלל תמונות של מוצצים בצבע כחול, ומכאן הדרך להבין את המין הייתה קצרה.

ספיר בורגיל. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
איך הדודה לעתיד הגיבה? בורגיל/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

ואם תהיתם איך הגיבה אחותו של שניר, ספיר בורגיל, שכזכור נמצאת בסכסוך מתוקשר מאוד עם הזוג ואף לא הגיעה לחתונה, וואלה! סלבס דאגה לצאת למשימה החשובה: "כל נשמה שיורדת לעולם ובפרט כשהיא תוספת למשפחת בורגיל היא שמחה גדולה", מסרה הדודה לעתיד בתגובה לשאלה.


וואלה! סלבס לא מצפה לילד, היא בסך הכל אכלה יותר מדי במהלך השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully