וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד משפחתי? וויליאם וקייט הזמינו את הארי ומייגן לביקור

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 19:49

למרות הריחוק והקרע בין הנסיך הארי והנסיך וויליאם, נראה שמחלת הסרטן איתה אובחנו המלך צ'ארלס והנסיכה קייט מידלטון עשויה לקרב בין כולם מחדש. וואלה! סלבס סולחה

קייט מידלטון הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages
קייט מידלטון הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל/GettyImages

בתקופה האחרונה, אנחנו מקבלים רק עדכונים על כמה שהקרע בבית המלוכה בין הנסיכים הארי ו- וויליאם העמיק, למרות שגם אביהם המלך צ'ארלס השלישי וגם אשתו של וויליאם, הנסיכה קייט מידלטון, אובחנו עם מחלת הסרטן.

אבל האם יש מצב שלמרות הכל, נהיה עדים לאיחוד משפחתי מרגש?

על פי המומחה לבית המלוכה, טום קווין, שנתן לא פעם נבואות זעם על מצבה של משפחת המלוכה, וויליאם וקייט הפצירו בהארי ואשתו, מייגן מרקל, להביא את הילדים שלהם ולהגיע לביקור באנגליה, אך למרות הכוונות הטובות, קיבלו סירוב.

"אין שום סיכוי שמייגן תביא את הילדים לבריטניה. וויליאם וקייט הציעו למייגן ולהארי להביא את הילדים וששני הזוגות ומשפחותיהם ינסו להשלים, אבל ההצעה לא מובילה לשום מקום עד כה", טען בשיחה עם הצהובון הבריטי The Mirror.

כידוע, ארצ'י וליליבת' גרים עם הוריהם, שנטשו את מוסד המונרכיה בקליפורניה ובילו זמן קצת מאוד עם משפחת המלוכה לפני שעזבו את אנגליה. לילדים הייתה הזדמנות לראות את בני המלוכה במהלך חגיגות יובל הפלטינום של המלכה אליזבת' השנייה, אך הם לא הגיעו ופספסו את ההזדמנות האחרונה שלהם לראות אותה.

וואלה! סלבס סירבה לבוא לאירועים משפחתיים עד שהתחילו להביא בופה בשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully