וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החלטת המלך: מה הסיבה האמיתית שהנסיך הארי הודר מהירושה?

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 11:31

לאחרונה נודע לעולם על כך שהנסיך הארי הודר מתכנון תוכנית הירושה המלכותית, בה התחיל להתעסק המלך צ'ארלס אחרי שאובחן בסרטן, אבל מה הסיבה האמיתית מאחורי הבחירה שלו? וואלה! סלבס אגו מלכותי

הנסיך הארי המלך צ'ארלס השלישי. Gettyimages, עיבוד תמונה
הנסיך הארי המלך צ'ארלס השלישי/עיבוד תמונה, Gettyimages

בית המלוכה הבריטי מתקשה עד היום לאסוף את השברים אחרי כל המבוכה שגרם להם הנסיך הארי אחרי שיצא מתפקידו ועבר עם אשתו, השחקנית מייגן מרקל, להתגורר יחד עם עשירים נוספים בעיירה היוקרתית מונטסיטו שבקליפורניה.

מעבר לכך שהנסיך לא מרבה לבקר את ארץ מולדתו, אלא אם מדובר במקרי חירום כמו אבחונו של המלך צ'ארלס השלישי בסרטן. אך גם ברגע שכזה, הוא לא הוזמן להישאר לישון באחד מחדרי הארמון ולקח מלון ללילה היחיד בו בילה בממלכות המאוחדות. ממש בחודש שעבר גילינו שלא רק משינה בארמון הוא הורחק, אלא גם מהשיחות על תוכנית הירושה, שהחלו אחרי שהמלך הבין שהוא לא בן תמותה וחלה.

עכשיו מתברר שלא רק שהארי הודר- מי שמנהל את העניינים הוא אחיו, הנסיך וויליאם: "הנסיך מווילס עומד בלב תוכנית הירושה, אבל הארי לא הוזמן אפילו כי אף אחד לא סומך עליו", סיפר המומחה המלכותי טום קווין, ששמו נראה כמו הסללה.

המלך צ'ארלס הנסיך הארי. Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images, GettyImages
המלך צ'ארלס הנסיך הארי/GettyImages, Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images

כשדווח על ההחלטה, נתן קווין פרשנות דומה: "תכנון הירושה הוא תהליך סודי ביותר ואף אחד לא סומך על הארי אם יהיה חלק ממנו, מהסיבה הפשוטה שאם הוא ירגיש מקופח, שמזלזלים בו או שהוא לא מקבל את מה שמגיע לו, הוא ישר ירוץ לספר לתקשורת".

וואלה! סלבס ניסתה להפוך לנסיכה אבל הכתר לא עלה לה על הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully