וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקצה? הבריטים מרחיקים את הנסיך הארי ומכנים אותו "אאוטסיידר"

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 12:23

עצוב להודות אבל בדרכו החוצה מבית המלוכה, שרף הנסיך הארי גשרים רבים ומסתבר שלא רק עם המשפחה שלו, אלא גם מול בריטים רבים שהרגישו נבגדים, טוענים שהוא אנוכי ושאפילו אחיו, הנסיך וויליאם, לא מעוניין בחברתו. וואלה! סלבס מנושלת

המלך צ'ארלס הנסיך הארי. Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images, GettyImages
המפגש של הנסיך הארי והמלך צ'ארלס השלישי/GettyImages, Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images

עם על הסחלה שהוציאו הנסיך הארי ואשתו, השחקנית מייגן מרקל, לא קשה להאמין לטענה שהם לא יתקבלו בברכה בארמון המלכותי. על פי המומחה לבית המלוכה, טום באוור, הזוג השנוא לא מוזמנים להגיע לביקורים באנגליה בזמן הקרוב.

"אני חושב שהארי התנדב להגיע לאנגליה בגלל שהוא לא רצה להגיע לסופרבול מבלי שהוא יבקר קודם את אביו. למה שהוא פתאום ימהר לחזור? זה הכל אינטרס אישי, זה גימיק. זה היה כדי להשיג את יחסי הציבור ולעשות כאילו הוא ממלא את חובותיו בתור בנו של המלך כדי להראות לנוער האמריקאי שתומך בו", טען באוור. מי מספר לו שהנוער האמריקאי עסוק יותר בלהפיץ פייק ניוז על מדינת ישראל?

המומחה המשיך והוסיף: "זה לא גרם לנו לחשוב בשום צורה שאכפת לו מאבא שלו או מהמשפחה שלו. אחרי הכל, אני בטוח שהמלכה קמילה לא ראתה אותו כשהוא הגיע. הנסיך וויליאם בוודאות לא רצה להיפגש איתו. הוא אאוטסיידר, הוא מנודה. צריכים להגיד לו בנחישות שהוא לא מוזמן לפה יותר", הטיח באוור שכתב בעבר את הספר "Revenge: Meghan, Harry, and the War Between the Windsors".

המלך צ'ארלס והנסיך הארי. gettyimages, GettyImages
המלך צ'ארלס והנסיך הארי/GettyImages, gettyimages

"יש לי גם הוכחות", הודיע הסופר המומחה על הקבלות איתן הגיע: "אי אפשר לסמוך על הזוג סאסקס, כל מה שהם עשו היה מתוך אינטרס אישי והם התייחסו בצורה רעילה כלפיי כל בריטניה והמונרכיה. כשהגיע לביקור, הוא לא הוזמן לישון אצל משפחת המלוכה".

"זה לא שחסרים להם חדרי שינה. אני חושב שזה מסר מאוד ברור לכך שהוא לא מוזמן", חתם באוור שהתייחס לעובדה שהנסיך ישן במלון במהלך שהותו בממלכות המאוחדות כשהגיע לבקר את המלך החולה.

וואלה! סלבס הגיעה לבקר את אבא שלה וגילתה שהוא החליף אותה בכלבה ששווה 2,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully