וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מהסולחה: המפגש המחודש בין הארי לוויליאם לא יקרה

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 12:33

לפי הדיווחים הנסיך הארי "היה מקבל בשמחה" מפגש מחודש עם אחיו ויליאם ובכל זאת הפסקת האש המיוחלת לא התקיימה הפעם. האם יש מקום לאופטימיות? וואלה! סלבס מגשרת

הנסיכים וויליאם והארי בחתונתם של פיפה מידלטון וג'יימס מתיוז, אנגלפילד, בריטניה, 20 במאי 2017. רויטרס
אולי די? תשלימו כבר/רויטרס

כפי שכבר דיווחנו לכם אתמול, הנסיך הארי עשה את דרכו ללונדון על מנת לפגוש את אביו, המלך צ'ארלס לאחר הבשורה המצערת על אבחון במחלה הארורה. הארי הגיע להופעת סולו, ללא מייגן מרקל והילדודס ומעבר לשיח על כך, עלו כמה וכמה תהיות לגבי מקום שהייתו בעיר לאחר שפונה מביתו בעת הפרישה מהממלכה ולא פחות חשוב - האם וואלה! סלבס תראה כאן סולחה עם האח הנסיך וויליאם? כנראה שלא (כרגע).

הארי הגיע מביתו בקליפורניה לפגישה של 45 דקות עם אביו, כך דווח ל-dailymail ונראה שגם לא בילה את הלילה הקר באף מעון מלכותי על אדמת בריטניה והלך על שהייה במלון יוקרתי בעיר. כזכור, שני האחים לא תקשרו ביניהם במשך יותר משנה, למרות הצטלבות דרכיהם בהכתרת אביהם בחודש מאי האחרון.

על פי דיווחי מקורבים לאתר, הנסיך לכאורה היה שמח למפגש מחודש עם אחיו וויליאם: "הסיבה העיקרית של הדוכס לנסוע לבריטניה היא לבקר את אביו. אם הייתה מתעוררת ההזדמנות לראות את הנסיך מוויילס אז הדוכס היה מקבל זאת בשמחה". ובכל זאת, נוכחנו לדעת שבחר שלא להמשיך ברצף הפגישות המשפחתיות וחזר למלונו.

על פי ההערכות, יורש הכתר העתידי ממשיך להתמקד בטיפול באשתו קייט מידלטון, שעדיין מתאוששת מניתוח הבטן שלה ולוקחת חופשה ממושכת מתפקידיה הציבוריים עד לאחר חג הפסחא. הארי מצידו לא צפוי להישאר זמן רב בבריטניה ומתכוון לחזור במהרה למשפחתו שמחכה לשובו למונטסיטו.

וואלה! סלבס משתדלת לא לריב עם אחותה, לצערה היא מחזיקה במפתח למגירת הגומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully