וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המינימום הנדרש: הנסיך הארי ומייגן מרקל שוחחו עם קייט מידלטון

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 10:44

הנסיך הארי ואשתו, השחקנית מייגן מרקל, יצרו קשר עם הנסיכה קייט מידלטון אחרי שגילו יחד עם שאר העולם על כך שאובחנה עם מחלת הסרטן. וואלה! סלבס ממלכה בצרה

קייט מידלטון הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages
אפשר לחתוך את המתח ביניהם עם סכין/GettyImages

הקרע בין הנסיך הארי ואחיו, הנסיך וויליאם, שהוא יורש העצר של הממלכות המאוחדות, רק העמיק בשנים האחרונות, אך הצליח להגיע לשפל חדש אחרי התגלית שהארי ואשתו, השחקנית מייגן מרקל, שמעו על אבחונה של הנסיכה קייט מידלטון במחלת הסרטן יחד עם כל שאר העולם.

למרות שההבנה על כך שהם לא יודעים בכלל מה שלומם האמיתי של בני משפחת המלוכה וודאי צרבה להם את האגו, על פי מקורות מלכותיים, השניים עשו את המינימום הנדרש מבני משפחה בעת צרה ופנו גם באופן אישי לנסיכה החולה באיחולי בריאות.

מעבר לתמיכה הפרטית, הדוכסים מסאסקס פרסמו גם הצהרה אחרי שמידלטון חשפה את המחלה הקשה איתה היא מתמודדת: "אנו מאחלים בריאות ורפואה שלמה לקייט ולמשפחה, ומקווים שהם יוכלו לעשות זאת בפרטיות ובשלווה", מסרו הנסיך והשחקנית.

בימים מלאי הקונספירציות שקדמו להכרזה על האבחון, מקורות קרובים להארי ומייגן שיתפו: "הם מודעים לכל מה שקורה באנגליה, אבל לא מספרים להם דבר בנוגע למצבה של קייט".

קייט מידלטון חושפת כי חלתה בסרטן והיא עוברת טיפולי כימותרפיה. 22 במרץ 2024/רויטרס

לא רק מהמידע על קייט הודר הנסיך הארי, אלא גם מהפרויקט החדש של משפחת המלוכה- תכנון חלוקת הירושה של המלך צ'ארלס.

"הנסיך מווילס עומד בלב תוכנית הירושה, אבל הארי לא הוזמן אפילו כי אף אחד לא סומך עליו", סיפר בעבר המומחה המלכותי, טום קווין והוסיף: "תכנון הירושה הוא תהליך סודי ביותר ואף אחד לא סומך על הארי אם יהיה חלק ממנו, מהסיבה הפשוטה שאם הוא ירגיש מקופח, שמזלזלים בו או שהוא לא מקבל את מה שמגיע לו, הוא ישר ירוץ לספר לתקשורת".

וואלה! סלבס מתקשרת לאחותה רק כדי להזמין יחד אוכל ולהתחלק בעלות המשלוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully