וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם שפויים? זה פדופיליה?!": אדל בספלוב מגיבה על סערת הישבן

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 13:05

אושיית הרשת מצאה את עצמה (שוב) בלב הסערה, אחרי שבמסגרת שיתוף פעולה מסחרי העלתה תמונה של הישבן של בנה. אחרי שאינסטגרם הסירו לה את התמונה והיא חטפה תגובות זועמות ברשת, כעת היא עולה להתקפה. וואלה! סלבס רותחת

אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
זועמת. בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם

אושיית הרשת אדל בספלוב כבר רגילה להסתבך בסערות כאלו ואחרות, בעקבות דברים שהיא אומרת או מעלה. אבל לסערה הנוכחית במרכזה היא עומדת, היא כנראה ממש לא ציפתה. בספלוב העלתה במסגרת שיתוף פעולה מסחרי תמונה של הישבן של בנה, אינסטגרם התערבו והסירו את התמונה וגם הגולשים תקפו את האושייה. תחילה היא בחרה שלא להגיב, אבל כעת היא עולה למתקפה ונראה שהיא זועמת במיוחד.

"אני לא נוהגת להגיב אבל חייבת פה. באמת שברתם כל שיא אפשרי. תגידו לי רגע, על מה אתם מדברים? אתם שפויים? על איזה פדופיליה?! כל מי שהתלונן ראה בכלל את התמונה שאני שמתי של ליב? נראה לכם שאני אשים תמונה שלו ערום? אתם מבינים כמה זה מטורף לחפש אותי על כל דבר?", כתבה בספלוב בסטורי שהעלתה היום (רביעי).

אושיית הרשת המשיכה ותמהה על מה בדיוק המהומה: "יודעת שיש לי אחריות, תאמינו לי יודעת הכל!! אבל זאת תמונה ממצב שכמעט כל אמא בישראל עוברת ואם אני בעזרת הפרסום יכולה רגע להציל תינוקות אז למה לא? לא מצליחה להבין, השתגעתם?! באמת דוברת מטא?! בזה את מתעסקת, באדל בספלוב והתינוק שלה?", המשיכה ותקפה ישירות את דוברת מטא בישראל, מעיין שריג, שהגיבה אתמול לידיעה על הסרת התמונה.

אדל בספלוב מגיבה לסערת הישבן. אינסטגרם, צילום מסך
מי מתעסק?!/צילום מסך, אינסטגרם
אדל בספלוב מגיבה לסערת הישבן. אינסטגרם, צילום מסך
תמונה שהיינו שמחים לא להתקל בה/צילום מסך, אינסטגרם

גם על הטענות הרבות שנכתבו על ידי גולשים ברשת, שתקפו את בספלוב כי היא "תהיה מוכנה לעשות הכל בשביל כסף", היה לה מה להגיד: "לא הכל בשביל כסף כי אם הייתי רוצה לעשות הכל בשביל כסף תאמינו לי כמה חברות הייתי מפרסמת!!! די באמת תתעסקו בחטופים, במשפחות החטופים, המדינה בקריסה!!! חיילים מתים גברת מעיין שריג, הייתי שמחה אם היית מתעסקת בדברים יותר חשובים".

אושיית הרשת המשיכה בסטורי נוסף, בו העלתה את התמונה שחוללה את הסערה והמשיכה במתקפה:" עדיף שיסתכלו על הילדות שלכם, איזה תמונות בבגדי ים עם חוטיני הן מעלות!!! בואו נגיד שלפדופילים זה עדיף מתחת של תינוק. שתבינו שזאת הייתה התמונה!!! בטוח שלא שמתי את ליב ערום!!! ואם זה משהו שאסור באינסטגרם אין לי בעיה שהסירו לי, יש לי בעיה על התלונות שלכם!!! צרות עין נקודה".

וואלה! סלבס כבר רגילה שמסירים את התמונות שהיא מעלה, ומסתפקת בלהסתכל על עצמה במראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully