וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל בספלוב חשפה את ישבנו של בנה והסתבכה

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 19:09

אושיית הרשת אדל בספלוב העלתה תמונה עם ישבנו החשוף של בנה, בן השנה וחצי, כחלק משיתוף פעולה מסחרי, אך הסתבכה עם אינסטגרם ועם הגולשים. וואלה! סלבס טלק

אדל בספלוב. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
גאון שיווקי?/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

לא פעם יצא לנו להיתקל בשיתופי פעולה לא רגילים ברשתות החברתיות, כמו "חשיפת בנו" הלא אמיתי של סטפן לגר או תרגילים גנרים כמו מחיקת פרופיל שלם בשביל פוסט תמוהה שיסקרן את הגולשים. כך או כך, בדבר שכזה עוד לא נתקלנו.

כמו כל יום שגרתי של אושיית הרשת מן השורה, גם אדל בספלוב העלתה שיתוף פעולה מסחרי וכחלק ממנו פרסמה תמונה ברורה מאוד עם ישבנו של בנה, ליב יעקב, בן השנה וחצי. לא הרבה אחרי שהעלתה את הסטורי לאוויר, קיבלה בספלוב התראה שהתמונה הוסרה על ידי אינסטגרם, כיוון שעברה על חוקי הקהילה.

כמובן שאושיית הרשת צילמה מסך וחלקה גם את זה עם עוקביה, הבעיה היחידה הייתה כשהתגלה שצילום מסך של הודעות מערכת כאלה ופרסומן, עלול להוביל לחסימת המשתמש.

בספלוב העדיפה לא להגיב לידיעה.

מה שבאמת היה מפתיע בכל הסיפור, הוא חילוקי הדעות של הגולשים בנושא: "דעתי היא שאדל היא גאון שיווקי וגם אם לא נחשפת לתמונת המוצר שהיא משת"פת אותו, עכשיו את מכירה", כתבה גולשת מפרגנת אחת.

הסרת התמונה של אדל בספלוב. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
חוקים של איזו קהילה?/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

מהצד השני היו גם מי שלא הסכימו בתוקף עם המהלך: "תקשיבו אנשים חייבים להפסיק לפרסם תמונות פרובוקטיביות של התינוקות שלהם/ילדים קטנים שלהם, אתם לא מבינים שעושים בזה שימוש לרעה ואנשים פסיכיים וסוטים אשכרה נהנים מלהסתכל על הילדים שלכם ערומים? לא סתם אינסטגרם מסיר את הפוסט הזה", כתב גולש נוסף.

וואלה! סלבס שמה קרם הגנה לפנים כל בוקר כדי לא להישרף מהפלורוסנט בדירה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully