וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצה שיהיו ערבים בגן": אדל בספלוב הסעירה את הרשת (שוב)

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 15:33

הודעה קולית של אושיית הרשת אדל בספלוב מתוך שיחה פרטית הודלפה ויצרה סערה רבה ברשתות החברתיות אחרי שאמרה הכוכבת דברים שנויים במחלוקת: "ילד בגן עם הורים ערבים לא יכול להיות בגן שלי, זה מה יש"

אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם

המצב במדינה בימים אלה מאוד רגיש, ובצדק. חוויות השבת השחורה השאירו חותם של פחד כמעט בכל אחד ואחת מאיתנו וגרמו לרבים לחשוש, ולאבד אמון בבני אדם ככלל. גם אושיית הרשת אדל בספלוב מתברר נכללת באותם האנשים, מה שהתגלנו לנו אחרי שהקלטה מתוך שיחה בקבוצת הווצאפ של ההורים בגן של אחד מילדיה, הודלפה.

"ילד ערבי בגן עם הורים ערבים לא יכולים להיות בגן של הילדים שלי, סליחה, זה מה יש, זאת האמת, רק לנוכח הסיטואציה של היום", אמרה בקטע שפורסם אצל עיתונאי ישראל היום ערן סוויסה. "גם המחבל שביצע פה פיגוע בשבוע שעבר, מותק, היה ערבי ישראלי, אז לא בא לי את זה, לא בא לי. אנחנו רוב של הגן, ואני אחליט, לא רוצה שיהיה לי ערבים בגן. לא ילד ערבי, לא הורים ערבים וזה מה שיהיה", המשיכה אושיית הרשת.

בתגובה לפרסום כתבה: "כמובן שאני מוצפת כרגע במאות אלפי הודעות! ממש תיכף אגיב על זה! אבל אני רוצה להגיד שזאת פשוט בושה שאני שולחת הודעה בקבוצה ומעבירים את זה לתקשורת! בושה בושה". לאחר מכן העלתה רצף סטוריז בהם הסבירה את עצמה בפירוט רב.

אדל בספלוב מסבירה את עצמה/אינסטגרםץ צילום מסך

"כמו שאתם מכירים אותי אני בן אדם מאוד אמיתי ולכן אגיב כאן בפלטפורמה שלי ולא דרך כתבים או עיתונאים", אמרה בפתיחת הדברים והמשיכה: "הודעה שאני שולחת בקבוצה של הגן, בעיניי זאת בושה שלא הייתה, שמישהו מנסה לפגוע. חשוב לי לשים על השולחן, אני אמנם רוסיה יהודיה והכל אבל אין לי שום דבר ולא היה לי שום דבר נגד ערביי ישראל".

"מה שהכי מעצבן אותי זה כל המתייפיפים האלה למיניהם, כשחזרנו לשגרה מהמלחמה אז כולם דיברו על הפועלים שליד הבתים שלנו וליד הבתי ספר, וזה לא כי חס ושלום כולם רעים, יש גם יהודים רעים כמו שיש יהודים מדהימים, אפילו אנחנו עובדים עם ערבים", התייחסה לסערה הקודמת בנושא בה האש הופנתה לאושיית הרשת דניאל גרינברג.

"אבל כרגע אנחנו במצב מאוד רגיש, לא בסיטואציה רגילה. יש פחד, אני בתור אמא, לא סתם הגבירו אבטחות, לא סתם אנחנו צריכים להיות יותר עירניים. זה לא שהילד הערבי או האמא או האבא יעשו משהו רע לילדים, אבל כרגע, בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה יש בי פחד. קורים ממש בתוך המדינה שלנו פיגועים ורוצחים אנשים מתוך המדינה שלנו, אזרחי ישראל. אז כן, זה מפחיד אותי".

"אין לי שום דבר נגד ערביי ישראל אבל כן, לא רוצה שזה יהיה בגן של של הילד שלי, לא רוצה. רק בגלל המצב הרגיש, זאת האמת ואני אומרת את זה בתור אמא לשני ילדים. אין צורך להגיב בצורה לא פרופורציונלית כי בסופו של היום אני אמא, אני בן אדם. זה לא היה אמור לעבור לתקשורת, כי שוב אני אומרת, אני נגד פילוג, אבל כן מצדיקה את ההודעה שלי, חיה בפחד", אמרה אושיית הרשת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שיר אלמליח מגיבה לאדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
שיר אלמליח מגיבה לאדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם

מי שחלקה על דבריה של בספלוב הייתה הדוגמנית שיר אלמליח שבחרה להשתמש בטונים קצת יותר פושרים: "שמעתי עכשיו את ההקלטה של אדל, שבלי שום קשר אני מאוד אוהבת אותה, היא אישה חזקה ועוצמתית בעיניי שאומרת דברים שלאחרים אין אומץ לומר".

הדוגמנית סיימה עם החלק הראשון בביקורת הסנדוויץ והמשיכה: "בנושא הספציפי הזה, אני מבינה את המצב ואת הפחד, ומצד שני חשוב מאוד לחדד שלא כל ערביי ישראל הם מחבלים, יש לנו המון דרוזים ובדואים שמשרתים בצבא ונלחמים עבור המדינה שלנו".

"הרופא המדהים של הילדים שלי הוא ערבי, נסרין קדרי! שאני מעריצה מספר 1 שלה מאז ה- 7.10 מופיעה כל יום בבסיס אחר ועמדה על במה עצומה ושרה את התקווה! ולרי חמאתי, כנ"ל יוסף חדד. אנחנו אלה שמתלוננים על גזענות ואנטישמיות ואסור לנו לעשות את זה לצד השני. נכון, אנחנו בתקופה מורכבת, מלחיצה ובעייתית, אבל לא כולם הם החמאס. ושוב, זו סוגיה, אין לי שום דבר נגד אדל. היא מהממת והשיח סביב הנושא הזה הוא חשוב", חתמה את הדברים.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully