וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית רחמים תפיק? אירוע הבריתה של שר פיטנס

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 8:58

מאמנת הכושר שר פיטנס אמנם חשפה כבר את השם שבחרה לבתה,שהגיעה לעולם לפני חודש וחצי. עכשיו, הגיע הזמן לחגוג את בואה בבריתה מרגשת. וואלה! סלבס מסתננת

שר פיטנס והתינוקת החדשה. אינסטגרם, צילום מסך
שר פיטנס והתינוקת החדשה/צילום מסך, אינסטגרם

בלידה האחרונה שעברה מאמנת הכושר שר פיטנס, היא כמעט איבדה את חייה, מה שגרם לה לפנות לעזרתה של אם פונדקאית, בעזרתה הגיעה לעולם בתה השלישית בסוף חודש פברואר האחרון. לקראת הלידה היו לא מעט ציוני דרך והפקות לכבוד חשיפת מין העובר או חלק משמה של הבייבי החדשה.

לקראת הבריתה של הקטנה, שיתפה מאמנת הכושר את המשפחה והחברים בשמה המלא של בתה החדשה, אוריה מלכה. האירוע עצמו יערך ב-19 באפריל שזה ממש עוד רגע ויתקיים בראשון לציון.

כזכור, את החגיגות אחרי הלידה של בנה, ליאו אריה, נאלצה לדחות בעקבות אסון מירון. בחודש נובמבר האחרון ובעקבות המצב הביטחוני, החליטה שר לשנות את שמו של בנה לשם יהודי יותר: "לצערי הייתי במקום אחר וחיפשתי את בכוונה שם "אמריקאי", אז עשיתי על זה תשובה ועכשיו בעקבות מה שקרה הרגשתי שזה הזמן הנכון", כתבה בזמנו. למי מכם שבטעות שכח, השם הנבחר הוא כמובן אליה אריה.

ההזמנה לבריתה של אוריה מלכה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
ההזמנה לבריתה של אוריה מלכה/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

ביום בו בישרה על הגעתה של בתה השלישית בזכות האם הפונדקאית, שיתפה: "הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו אתמול בלילה חוויתי את אחד הרגעים הכי מרגשים שחוויתי בחיי ראיתי לנגד עיני מה זו עוצמה נשית וכמה כוחות יש לאישה- להביא חיים לעולם- ולגרום לאישה אחרת לאושר".

"הלב עדיין פועם בחוזקה, עוד לא סידרתי את הנשימה אבל לפני הכל- זה הזמן לצעוק ישתבח שמו לעד מלך מלכי המלכים", כתבה הכוכבת וחתמה: "מודה על הזכות להיות אמא לעוד נסיכה קסומה ומופלאה".

את חשיפת השם הפרטי, בחרה לעשות דרך סרטון באינסטגרם באמצעות בלונים עם שמות שונים שהודפסו עליהם כדי לבלבל את הצופים עד הרגע בו נותר רק אחד, עליו היה כתוב בגדול: "אוריה": "היו לי כמה שמות- אבל ידעתי שזה לא משנה השם שאני אוהבת- אלא שהשם הזה יהיה טוב ונכון- כי אנשים לא מבינים כמה כוח יש לשם, וכמה כל אות היא צינורות של שפע", סיפרה על תהליך הבחירה.

וואלה! סלבס הגיעה לבריתה של בת אחותה מצויידת בשקיות בכיסים כדי לדחוף לשם את כל הבופה.

  • עוד באותו נושא:
  • שר פיטנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully