וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב: שר פיטנס שינתה את שמו של בנה

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 10:12

שלוש שנים וחצי אחרי הולדת בנה, גורו הכושר והתזונה שר פיטנס החליטה לשנות את שמו של כדי שישמע פחות אמריקאי ויותר יהודי: "הרגשתי שזה הזמן הנכון להתקרב ולעשות את המעשה באופן רשמי"

את השפעותייה של המלחמה הקשה בה אנחנו נמצאים אפשר להרגיש כמעט בכל רובד בחיים וכמעט בכל מקום בעולם. העלייה במקרי אנטישמיות כנגד יהודים בגולה הפכו לדברים שאנחנו נתקלים בהם ברמה כמעט יומיומית ברחבי הרשתות החברתיות, ויש תחושה שחזרנו להיות העם הנרדף בדומה לימים שלפני מלחמת העולם השנייה והשואה.

המצב בו יהודים וישראלים רבים נאלצים להסתיר את זהותם או לא יכולים לדבר בשפת האם שלהם מחשש שיקרה להם משהו, גרם לגורו הכושר והתזונה שר פיטנס לפעול דווקא הפוך, והיא החליטה לשנות את שמו של בנה בן השלוש וחצי, שעד כה שמו היה ליאו.

"לצערי הייתי במקום אחר וחיפשתי בכוונה שם "אמריקאי" אז עשיתי על זה תשובה- ועכשיו בעקבות כל מה שקרה.. הרגשתי שזה הזמן הנכון להתקרב ולעשות את המעשה באופן רשמי ולהפוך רצון למעשה! אליה אריה - יהודי גאה", שיתפה אמש (ג') בחשבון האינסטגרם את עוקביה.

"ויקרא שמו בישראל- אליה אריה!", הכריזה בסרטון מבית הכנסת, "חייבת לשתף אתכן שלפני 3 שנים כשהייתי בהריון, בחרתי את השם לפי מה שנשמע יותר "אמריקאי" לצערי... וכך נולד לו השם "ליאו". בימים אלו- כשאנשים בעולם מסתירים את היהודות שלהם, החלטתי שזה הזמן הנכון להתקרב ולהקשיב ללב שלי ולשנות לשם יהודי שמרגיש לי נכון וקדוש עבורו- וכך ליאו- הפך באופן רשמי היום לאליה".

מעבר להסבר על שינוי השם, הוסיפה גורו הכושר גם מסר רוחני: "ביום הזיכרון הזה אנחנו ננצח את החושך בזכות האור! בני ישראל שהיו במצרים נגאלו גם בזכות שלא שינו את שמם- ואנחנו לא נחפש לברוח מהאמת- כי אפשר לברוח מהכל- רק לא מבורא עולם".

כזכור, הלידה של הפעוט המתוק שזכה לשינוי השם הייתה קשה מאוד עבור המאמנת, שנדבקה בחיידק טורף בבית החולים, ולאחר שהורדמה והונשמה עברה שיקום ארוך וממושך והשחררה רק כעבור ארבעה חודשים מבית החולים.

  • עוד באותו נושא:
  • שר פיטנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully