וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זו דרך לספר: שר פיטנס ובעלה חושפים את השם של בתם החדשה

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 9:29

לפני כחודשיים חשפה מאמנת הכושר שר פיטנס כי היא ובעלה מצפים לבת באמצעות אם פונדקאית. לפני כשבועיים הגיעה הבת החדשה לעולם, וכעת שר ובעלה חשפו את השם הנבחר בדרך בלתי שגרתית ויצרתית במיוחד. וואלה! סלבס קונפטי

לפני קצת פחות מחודשיים חשפה גורו הכושר והתזונה שר פיטנס כי היא ובעלה עידן מצפים לילד בהליך פונקאות. בחודש שעבר הגיעה הבת החדשה לעולם, אחרי שני בנים שיש לזוג. אחרי שבישרו בדרך מיוחדת על מין העוברית, וכמו כל דבר בשנים האחרונות כשהכל מתנהל ברשתות החברתיות, גם חשיפת השם הייתה טקס מיוחד של ממש.

שר ובעלה עידן, שהתחזקו מאד בשנים האחרונות, התייעצו עם מספר רבנים בבחירת השם לתינוקת שנתנו את ברכתם, ואתמול (שלישי) הגיע סוף סוף הרגע בו הם בישרו לעולם מה השם הנבחר. בסרטון שהעלו לרשתות החברתיות הזוג צילם את עצמם מוקף בשישה בלונים עם שמות אופציונליים, כשהם מפוצצים אחד אחד עד שנותר השם שבו בחרו: אוריה.

בצירוף לסרטון כתבה שר: "בשבח והודיה אני מתרגשת לספר לכן שנבחר שם לנסיכה הקטנה שלנו! היו לי כמה שמות- אבל ידעתי שזה לא משנה השם שאני אוהבת- אלא שהשם הזה יהיה טוב ונכון- כי אנשים לא מבינים כמה כוח יש לשם, וכמה כל אות היא צינורות של שפע. אז התייעצתי עם 3 רבנים- כבוד הרב קוק, כבוד הרב זמיר כהן וכבוד הרב איפרגן הרנטגן- ורק אחרי ששלושתם נתנו את ברכתם ובעלי חזר עם התשובה- הייתי שלמה עם ההחלטה. אני מתפללת שכשמה היא תפיץ את אור השם בעולם ותרבה זכויות ומעשים טובים בעם ישראל אמן!".

וואלה! סלבס קראה את "מעשה בחמישה בלונים" ומאז מתרחקת מחתולים, שיחי ורדים וחיבוקים.

  • עוד באותו נושא:
  • שר פיטנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully