וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב! גורו הכושר שר פיטנס ובעלה עידן הורים לשלושה

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 14:08

אחרי הלידה בה כמעט איבדה את חייה והשיתוף כי היא ובעלה פנו להליך פונדקאות, אושיית הרשת וגורו הכושר והתזונה שר פיטנס ובעלה עידן הפכו הלילה הורים לשלושה. וואלה! סלבס זבד הבת

במהלך סוף השבוע האחרון חשפה גורו הכושר והבריאות ואושיית הרשת שר פיטנס כי היא ובעלה עידן מצפים לבת, לאחר ששיתפו עוד לפני כן כי פנו להליך פונדקאות אחרי הלידה הטראומתית בה שר כמעט איבדה את חייה ושבעקבותיה לא יכלה עוד ללדת. אמש, השניים הפכו סוף סוף להורים לשלושה לאחר שהפונדקאית בה בחרו הביאה את בתם לעולם.

כזכור, לפני ארבע שנים שר ילדה את בנם השני, ומיד לאחר הלידה נדבקה בחיידק טורף ונאבקה על חייה. אחרי תהליך שיקום ארוך וממושך היא שוחררה מבית החולים, אך בעקבות הסיבוך הרפואי היא לא תוכל עוד ללדת. על כן, השניים פנו להליך פונדקאות, ולפני כחודש ריגשו את כולנו כשבישרו שהם מצפים לילד. כעת, כאמור, הם הפכו להורים לשלושה עם הגעת בתם הראשונה אחרי שני בנים, אלרוי ואליה.

שר העלתה היום (שני) סרטון מרגש לעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו אתמול בלילה חוויתי את אחד הרגעים הכי מרגשים שחוויתי בחיי ראיתי לנגד עיני מה זו עוצמה נשית וכמה כוחות יש לאישה- להביא חיים לעולם- ולגרום לאישה אחרת לאושר . הלב עדיין פועם בחוזקה, עוד לא סידרתי את הנשימה אבל לפני הכל- זה הזמן לצעוק ישתבח שמו לעד מלך מלכי המלכים- מודה על הזכות להיות אמא לעוד נסיכה קסומה ומופלאה".

וואלה! סלבס מוכנה לעשות בייביסטר רק עבור אלף ש"ח לפחות לשעה, ורק כל עוד המקרר מלא והילדים ישנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully