וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום ולא להתראות? ליזו מודיעה שהיא פורשת

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 10:39

לא היה מפתיע לשמוע על הפרישה של הזמרת והראפרית ליזו אחרי כל ההאשמות הקשות והמזעזעות נגדה, אבל הסיבה שבגללה היא עוזבת מרתיחה אפילו יותר מההתנהגות שלה. וואלה! סלבס האמת כואבת

בריטס, ליזו. GettyImages
בריטס, ליזו/GettyImages

אמנם האמן הבעייתי התורן הוא פי דידי, אבל מי שהייתה באותו המעמד רק בחודש אוגוסט האחרון היא הזמרת והראפרית ליזו, שהואשמה בהטרדה מינית, אפליה, תקיפה וכליאת שווא, ויצירת סביבת עבודה עוינת, על ידי שלוש רקדניות שעבדו איתה בעבר ושנבחרו בזכות תוכנית הריאליטי שלה.

למרות התגובה הציבורית הזועמת, הראפרית המשיכה בשלה, התנהגה כרגיל והמשיכה להשוויץ בישבן שלה ברחבי הרשתות החברתיות.

אז למה היא החליטה לפרוש?

לא בגלל שהמצפון שלה פתאום התעורר, זה בטוח: "התעייפתי מלהתמודד עם זה שכל האנשים בחיי ובאינטרנט יורדים עליי. כל מה שרציתי זה לעשות מוזיקה, לשמח אנשים ולגרום לעולם להיות קצת יותר טוב ממה שהוא היה כשהגעתי אליו. אבל אני מתחילה להרגיש כאילו העולם לא רוצה אותי בתוכו. אני מתמודדת עם שקרים שמופצים עליי בשביל פרסום וצפיות כדרך קבע".

הפוסט של ליזו. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של ליזו/צילום מסך, אינסטגרם

"להיות מושא הבדיחות כל פעם בגלל איך שאני נראית... שהאופי שלי נבחן על ידי אנשים שלא מכירים אותי ומזלזלים בשם שלי, לא נרשמתי לזה- אני פורשת", הודיעה. מי מספר לה שכועסים עליה כי היא הכריחה רקדנית לשעבר שלה לאכול בננה שהייתה בתוך חשפנית ולא כי היא שמנה?

הפרישה שלה מגיעה בטיימינג לא רע בהתחשב בכך שהמשפט נגדה ממשיך להתקיים למרות שהיא ביקשה למחוק את כל האישומים אבל השופט מארק ה. אפשטיין, בבית המשפט בלוס אנג'לס החליט לסרב לבקשה שלה ומחק רק ארבעה מהם.

"אנו שמחים על כך שהשופט אפשטיין השליך בחוכמה את ארבע עילות התביעה של התובעים או חלקן. ליזו אסירת תודה לשופט על כך שראה מבעד לחלק ניכר מהרעש וזיהה מי היא - אישה חזקה שקיימת כדי להרים אחרים ולהפיץ חיוביות. אנו מתכננים לערער על כל המרכיבים שהשופט בחר לשמור בתביעה ובטוחים שננצח", נמסר בזמנו מעורכי הדין של הזמרת.

וואלה! סלבס כתבה דיס על האקס וגרמה לו לפרוץ בבכי.

  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully