וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן: התביעה נגד ליזו ממשיכה למרות שביקשה למחוק את האישומים

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 13:25

התביעה של רקדניות הערב של הזמרת והראפרית ליזו על הטרדה מינית והתעמרות בסביבת העבודה הצליחה להפתיע את כל העולם. למרות שהיא מנסה להראות כאילו הסערה לא מזיזה לה, ההאשמות נגדה כבר בדרך לדיון בבית המשפט. וואלה! סלבס גלימה ופטיש

ליזו נוגעת בציצי. אינסטגרם, צילום מסך
ליזו נוגעת בציצי/צילום מסך, אינסטגרם

קשה להאמין אבל היו ימים שהדבר הכי מעניין שקרה בחיינו הייתה התביעה של שלושת רקדניות העבר של הזמרת והראפרית ליזו. אותן רקדניות האשימו אותה בכך שהיא הטרידה אותן מינית, הפלתה אותן, תקפה, כלאה אותן לשווא ויצרה סביבת עבודה עויינת יחד עם חברת ההפקה שלה.

הראפרית יצאה מאז מהבית עם ראש מורם לא פעם ולא פעמיים ומתברר שהיא אפילו ניסתה למחוק את ההאשמות נגדה, אך במהלך סוף השבוע האחרון (שישי), השופט מארק ה. אפשטיין, בבית המשפט בלוס אנג'לס החליט לסרב לבקשתה ומכאן זה רק עניין של זמן עד שהדיון בנושא יחל.

"אנחנו מאוד מרוצים מהפסיקה של השופט ואנחנו מחשיבים את זה בתור ניצחון לאיזונים", מסר עורך הדין שמייצג את שלושת הרקדניות, רון זמברנו והוסיף שהשופט: "מחק מספר אישומים, ביניהם על פאט-שיימינג, צילומים בעירום ועל כך שהרקדניות היו צריכות להיות על "הולד" ולא במהלך סיבוב ההופעות".

בריטס, ליזו. GettyImages
בריטס, ליזו/GettyImages

"למרות זאת, כל שאר הטענות עדיין עומדות, כולל על הטרדה מינית, הטרדה דתית, אפליה גזעית, הדרישה לבקר במועדון חשפנות באמסטרדם ובפריז, והטרדה. הפסיקה שתגיע תהיה סימן אזהרה לליזו, או לכל סלב אחר, לכך שהם לא שונים בגלל שהם מפורסמים. אנחנו מצפים לעריכת התחקיר והכנת התיק לקראת המשפט", סיכם זמברנו ל- People.

מהצד השני, מטעמה של ליזו נמסר ל- Entertainment Tonight: "אנו שמחים על כך שהשופט אפשטיין השליך בחוכמה את ארבע עילות התביעה של התובעים או חלקן. ליזו אסירת תודה לשופט על כך שראה מבעד לחלק ניכר מהרעש וזיהה מי היא - אישה חזקה שקיימת כדי להרים אחרים ולהפיץ חיוביות. אנו מתכננים לערער על כל המרכיבים שהשופט בחר לשמור בתביעה ובטוחים שננצח".

וואלה! סלבס נקלעה לקרב משפטי אחרי שהפדיקוריסטית גרמה לציפורן חודרנית.

  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully