וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתרגשת: ליזו נצפתה בחוץ לראשונה מאז ההאשמות

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 12:26

המוזיקאית נראתה בציבור לראשונה, מאז שהואשמה על ידי מספר רקדניות שעבדו איתה בהטרדה מינית ובארבעה סעיפים נוספים. מה היה לה לומר? וואלה! סלבס הדחקה

ההאשמות הקשות כלפי ליזו תפסו את כולנו בהפתעה, גם בגלל חומרתן וגם בגלל שמדובר באישה שחרטה על דגלה את ערכי הקבלה והסובלנות כלפי האחר, אבל התנהגה בצורה הפוכה לגמרי. התגובה הרשמית שהוציאה לא עזרה לתדמית שנפגעה והעוקבים המשיכו לרדת.

בסרטון שפורסם אמש (ג') תפס הצלם של Entertainment Tonight את הזמרת יוצאת כשהיא לבושה בחולצה, מגפיים כסופים שתאמו לתיק ולכוס שנשאה עמה.

כשנשאלה איך היא מחזיקה מעמד ענתה בחיוך "אני בסדר, אני בטוב". ליזו שיתפה מבלה באולפן ההקלטות וכשנשאלה בצורה ישירה אם היא עובדת על מוזיקה חדשה, הנהנה בחיוב.

המוזיקאית וחברת ההפקה שלה מואשמים במספר סעיפים קשים: הטרדה מינית, אפליה, תקיפה, כליאת שווא ויצירת סביבת עבודה עוינת. שלושת הרקדניות המתלוננות הן רקדניות שהיא הביאה בעצמה לסיבוב ההופעות שלה אחרי שהתרשמה מהן לחיוב בתוכנית הריאליטי בה בחנה רקדניות חדשות.

הטענות נגד ליזו מגוונות. בין היתר, נטען שכפתה על הרקדניות שלה לגעת בחשפניות עירומות במועדון חשפנות באמסטרדם בניגוד לרצונן, שהשפילה את אחת מהן על כך שעלתה במשקל ופיטרה אותה.

בתגובה למקרה הכחישה הזמרת את הדברים בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, והעבירה את האשמה אל הרקדניות "שלא עמדו בסטנדרט הגבוה". בנוסף היא ציינה שחשוב לה להביא מופע באיכות הטובה ביותר למעריצים שלה, ושהן פשוט לא הצליחו להתמודד עם זה.

למרות שהמשפט טרם החל והכוכבת מכחישה, הציבור עדיין מסרב לקחת אותה חזרה בזרועות פתוחות ולא מזמן בוטל הפסטיבל "MADE IN AMERICA", שהיא הייתה אמורה לפתוח. מתגובתה של חברת ההפקה של האירוע נמסר שהאירוע התבטל בגלל "נסיבות שלא בשליטת ההפקה".

וואלה! סלבס בטעות כלאה לשווא את החולד שלה אחרי שהתחבא במייבש.

  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully