וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריות נופלות: התוצאות למעשים של ליזו מתחילות להגיע

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 11:11

בעקבות ההאשמות החמורות על הטרדה מינית וסביבת עבודה רעילה במיוחד של הרקדניות של ליזו נגדה, המעריצים של הזמרת מתחילים לברוח. וואלה! סלבס מבטלת

בתרבות האינטרנט של ימנו, כשמישהו עושה משהו עליו יש קונצנזוס, לטוב ולרע, יש לזה השלכות, ובעיקר לרע. וכשאלוהיי האינטרנט מחליטים שמישהו לא בסדר, הם בעצם "מבטלים אותו". זה מתבטא בזה שהם מפסיקים לקנות, לצרוך, ולעקוב אחרי דברים ששמו של "המבוטל" חתום עליהם. ועכשיו, הגיע תורה של הזמרת והראפרית ליזו להתמודד עם הביטול הכואב.

מהרגע שהגיעו לידי הציבור ההאשמות החמורות מולן היא עומדת על הטרדה מינית, אפליה, תקיפה כליאת שווא ויצירת סביבת עבודה עויינת, כרגע רק לכאורה, האתר Social Blade מדווח שהזמרת איבדה 219,570 עוקבים מאז הראשון באוגוסט, כש- 170,000 מתוכם ירדו עוד לפני שפרסמה את תגובתה על הסערה, והם רק ממשיכים לרדת.

לסתות נפלו ברחבי העולם כשהתגלו האישומים משתי סיבות, הראשונה היא בגלל העובדה שהראפרית בנתה את הקריירה שלה סביב העצמה של אנשים ובעיקר נשים מלאות ונשים אפרו- אמריקאיות. הסיבה השנייה, שאת הרקדניות שתובעות אותה הביאה הזמרת מריאלטי הכישרונות שלה, שמעודד נשים בכל הצבעים והמידות להגשים את החלום שלהן, ובסופו, הזוכות באות איתה לסיבוב ההופעות.

בתגובה הרשמית שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, נראה שצוות עורכי הדין שלה הלכו על קו הגנה של הכחשה והעברת האשמה לרקדניות: "ביקרו את מוסר העבודה שלי, הערכים שלי, ופקפקו בכבוד שלי", "ההאשמות האלה לא אמינות ומזעזעות", כך כתבה הזמרת בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה.

"הסיפורים המוגזמים האלה הגיעו מעובדות שבעבר כבר הודו שההתנהגות שלהן בסיבוב ההופעות הייתה לא נאותה ולא מקצועית", הוסיפה. על אישומי ההטרדות המיניות היא טוענת: "אני מאוד פתוחה עם המיניות שלי, ועם להביע את עצמי, אבל אני לא אתן לאנשים להשתמש בפתיחות הזאת כדי להפוך אותי למשהו שאני לא".

וואלה! סלבס לא סופרת עוקבים, היא סופרת משולשי פיצה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully