וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשארתי עם כאב אינסופי": ניצן, אשתו של מתן בלו, בווידוי אמיץ

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 11:03

כשנה וחצי עברה מאז הנינג'ה הגיבור מתן בלו לקה בליבו במהלך חופשת הירח דבש שלו ושל אשתו ניצן. לאחרונה היא החלה לשתף בתחושותיה מאז האירוע ועד היום, כשמתן נמצא עדיין בשיקום: "היום אני יודעת שאגדות זה לחמודות מחיים קודמים". וואלה! סלבס מחבקת

הנינג'ה מתן בלו ואשתו ניצן עדי. מסך אינסטגרם ___nitzan_adi___, צילום מסך
רפואה שלמה. מתן בלו ואשתו ניצן/צילום מסך, מסך אינסטגרם ___nitzan_adi___

כשנה וחצי עברו מאז שמתן בלו (36), מהמתמודדים הבולטים ואהובים ב"נינג'ה ישראל", עבר אירוע לבבי במהלך חופשת ירח הדבש שלו ושל אשתו ניצן בארצות הברית. תחילה הוא אושפז בבית חולים בניו יורק ולאחר מכן הוטס להמשך טיפול בארץ, כשבמשך תקופה ארוכה הוא היה בין חיים למוות.

לאחרונה, אשתו ניצן החלה לשתף בתחושות הקשות מאז אותו היום בו מתן לקה בלבו, ולאורך השיקום הממושך והלא פשוט שהוא עובר, כשכל שיתוף קורע את הלב. אתמול (רביעי) היא העלתה טקסט שכתבה בעקבות השחרור מבית החולים אחרי שנה וחצי.

"שנה ושישה חודשים, היום יום אחרון של בתי חולים. רוב הפעמים שדמיינתי את הרגע הזה חזרתי לחיים שלפני ה-5.9, הייתי בטוחה שכבר אצליח להחזיר חלק מהתמימות של החיים הקודמים. הכל יהיה כמו אז, כאילו כלום לא קרה. כי עבדתי מאוד קשה בשביל שהחלום הזה יתגשם בשבילי. וכמו באגדות החיים שלי ימשיכו בדיוק מאותו ערב לפני. אבל הם לא".

ניצן, אשתו של מתן בלו, משתפת מהשיקום. אינסטגרם, צילום מסך
ניצן, אשתו של מתן בלו, משתפת מהשיקום/צילום מסך, אינסטגרם

"ורק בא לי ללחוש לה 'אל תהיי כל כך שמחה ותמימה. את חמודה ואת עוד לא יודעת מה החיים מזמנים לך, כמה את עוד תעברי, איזה בחירות תצטרכי לקבל'. אבל איזה מזל שהיא לא יודעת, שהיא יכלה לשמוח ולחלום בפשטות בלי דאגות. ואיזה מזל שאנחנו לא יודעים מה יהיה מחר, עוד חודש, עוד שנה. ויכולים לחיות את הרגע, כאן ועכשיו, לייחל לאינסוף רגעים של אושר".

"היום אני יודעת שאגדות זה לחמודות, מחיים קודמים. ונשארתי עם כאב אינסופי שגם הטוב הכי גדול לא ירפא. אבל אני ממשיכה קדימה ולא ממשיכה הלאה. אבל דבר אחד עדיין לא מסתדר לי, איך זה סיפור אמיתי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully