וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתן היה בין חיים למוות": משפחתו של מתן בלו מעדכנת במצבו

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 13:49

מתמודד נינג'ה ישראל, מתן בלו, עבר בספטמבר האחרון אירוע לבבי באמצע ירח הדבש אליו נסע עם אישתו. כעת, אחיו הצעיר מוציא שיר חדש ומספר בגילוי לב על מצבו של אחיו הגדול. וואלה! סלבס מחזקת

שון בלו (27), אחיו הצעיר של מתמודד נינג'ה ישראל האהוב, מתן בלו (35), מוציא היום (ב') שיר חדש שאת הקליפ שלו צילם מתן, ומספר על מצבו של אחיו לאחר האירוע הלבבי שעבר ועל ההתמודדות של המשפחה עם המצב הרפואי אליו הוא נקלע.

"לפני כחצי שנה המשפחה שלי עברה משהו שנראה כמו טרגדיה. מתן אחי הגדול, חטף דום לב", כתב שון בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו והוסיף: "במשך חודשים ארוכים מתן היה בין חיים ומוות. אמנם המצב הרפואי היה מייאש, אבל אנחנו מכירים את מתן ולא הפסקנו להאמין בו לרגע. לא מזמן מתן חזר לחיים. בכל יום שעובר הוא חוזר אלינו מעט יותר".

בספטמבר האחרון מתן בלו עבר אירוע לבבי באמצע ירח הדבש שלו ושל אישתו בארה"ב. המשפחה העלתה פוסט בעמוד האינסטגרם של מתן ובו נכתב: "חברים אהובים, ביום שני מתן חווה אירוע לבבי. הוא מאושפז כעת בבית חולים בניו יורק, עטוף בבני משפחתו ובחברים קרובים. אנו מבינים את הסקרנות ומעריכים את האכפתיות אך אנא אפשרו לנו, בני משפחתו, את הפרטיות ואת השקט כדי להמשיך לעמוד לצדו ולסייע. אנו מבקשים מכל אוהביו ואהוביו של מתן להתפלל. לקוות לטוב ולשלוח אנרגיות חיוביות. יש לו לב גדול והלב הזה ינצח".

  • עוד באותו נושא:
  • מתן בלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully