וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל אנשים שנמצאים בין לבין": אשתו של מתן בלו משתפת

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 11:19

מתמודד נינג'ה ישראל, מתן בלו, עבר לפני כשנה בחצי אירוע לבבי באמצע ירח הדבש. כעת, אשתו ניצן משתפת ומספרת בגילוי לב על תחושותיה הכנות. וואלה! סלבס מחזקת

הנינג'ה מתן בלו ואשתו ניצן עדי. מסך אינסטגרם ___nitzan_adi___, צילום מסך
"בשבילי, כדי לדבר ובשביל אותם אנשים שנמצאים שם, בבין לבין"/צילום מסך, מסך אינסטגרם ___nitzan_adi___

לפני כשנה וחצי, באמצע ירח דבש בארצות הברית ורגע אחרי שהתחתן, הנינג'ה האהוב, מתן בלו לקה בליבו. כעת, אשתו ניצן עדי משתפת את עוקביה בטקסט שכתבה עשרה חודשים אחרי ההתרסקות של בעלה, שעבר אירוע לבבי שכלל הליך שיקום ממושך.

"מאד רציתי לפרסם אותו ובאותה נשימה הבנתי שאף אחד לא יבין, אז עדיף שלא. היום אני מרגישה צורך שתקראו אותו. בשבילי, כדי לדבר ובשביל אותם אנשים שנמצאים שם, בבין לבין", כתבה כהכנה רגע לפני ששיתפה את התחושות האישיות בחווה בחייה לאחרונה.

אשתו של הנינג'ה מתן בלו כותבת. מסך אינסטגרם ___nitzan_adi___, צילום מסך
"מה זה אומר סוף טוב?"/צילום מסך, מסך אינסטגרם ___nitzan_adi___

"הבין לבין, את בזוגיות, אבל אין לך בן זוג. הוא כאן לידך, אבל את לבד בעולם. את הכי לבד כשאת איתו. את רחוקה מהההתחלה, אבל לא רואה את הסוף. את חזקה ואופטימית, אבל מרוסקת. את רוצה סוף טוב, את מאמינה שהוא יכול להגיע, אבל אין לך מושג מתי הוא יבוא, או בכלל מה זה אומר סוף טוב?", כותבת ניצן.

כזכור, מאז אותו אירוע מצבו של בלו השתפר והוא אף הגיע ליום ההולדת של ירדן ג'רבי חברתו בשנה שעברה. אומנם יש לו עוד דרך לעבור אך אנחנו בטוחים ומאמינים שנינג'ה כמוהו - יעשה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully