וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשפה אמיתית? "הקללה" של סתיו קצין שהתגשמה בחתונה של שניר

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 11:08

למרות שסתיו קצין הגיעה לחגוג בחתונה של חבריה לעונת האח הגדול שניר בורגיל ושי לי עופרי, בזמן שהותם בבית האח המצב ביניהם היה מעט אחרת, ואיזה מזל שהארכיון זוכר הכל. מה היא אמרה לשניר במהלך העונה שהפך בדיעבד לנבואת אמת? וואלה! סלבס מטילה כישוף

"הקללה" של סתיו שהתגשמה/אינסטגרם שמועה בידור

יוצאי העונה האחרונה של "האח הגדול" שי לי עופרי ושניר בורגיל עמדו אתמול (שלישי) מתחת לחופה ונישאו כדת וכדין. אבל הדרמה האמיתית התרחשה עוד לפני כן, כשכולנו ציפינו לראות האם ספיר, אחותו של שניר, תגיע לבסוף לחתונה, מה שלבסוף לא קרה.

אם הייתם שואלים את סתיו קצין, חברתם לעונה, היא ידעה לחזות את זה כבר הרבה לפני. קטע מתוך התכנית שרץ ביממה האחרונה ברשת הציף שוב את אחת המריבות הקולניות שהיו בין קצין, שדווקא כן הוזמנה והגיעה לחתונה, לבין שניר בזמן שהותם בבית במהלכה היא אמרה לו: "אמן שסיפר לא תדבר איתך בחיים, אמן שהיא לא תבוא לחתונה שלך", אמרה- וצדקה.

כזכור, האחים לבית משפחת בורגיל השלימו במהלך שהותם בבית האח הגדול אחרי תקופה בה לא דיברו. אבל הסולחה המרגשת לא החזיקה מעמד הרבה זמן, ורגע אחרי שיצאו מהבית כבר הספיקו להסתכסך שוב ולנתק את הקשר. ספיר אמנם הוזמנה לחתונה, אבל לטענת מקורביה, מכיוון שלא קיבלה הזמנה אישית מאחיה החליטה לבסוף שלא להגיע.

וואלה! סלבס מטפחת אוסף של בובות וודו של כל מי שמכעיס אותה, והוא כבר מזמן עולה על גדותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully