וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני החגיגות: אמא של שניר בורגיל מברכת אותו לקראת החתונה

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 10:11

סוף סוף הגיע יום החתונה המיוחל של יוצאי "האח הגדול", שי לי עופרי ושניר בורגיל, שהכירו בתוכנית הריאליטי. רגע לפני האירוע של היום הגדול, סיגל בורגיל, אמו של שניר, כתבה לו ברכה מרגשת. וואלה! סלבס אהבה של אמא

שניר בורגיל סיגל בורגיל. רן יחזקאל. אינסטגרם, עיבוד תמונה
גנים טובים בהחלט/עיבוד תמונה, רן יחזקאל. אינסטגרם

כוכבי "האח הגדול", שי לי עופרי ושניר בורגיל עברו יחד המון, בעיקר אם מתחשבים בעובדה שהם מכירים אחד את השנייה פחות משנה. כזכור, שלושה שבועות אחרי יציאתם מהבית המצולם הם כבר התארסו בלי שאף אחד ציפה ולא הרבה לאחר מכן הכריזו גם על הריון.

לקראת אירוע החתונה היו לא מעט דרמות, עליות ומורדות, כמו שהיה לאורך כל מערכת היחסים שלהם, סביב ההזמנות שהגיעו או לא הגיעו לחבריהם לעונה. כך או כך ההתרגשות של השניים לא ירדה כלל וגם לא של המשפחות המאושרות לקראת האירוע הגדול.

אמש (ב'), רגעים לפני שהשעון הורה חצות, אמו של החתן סיגל בורגיל, העלתה ברכה לבנה שמגיע לשלב הבא בחיים: "וואו יש שלי מאיפה מתחילים? נכנסת ל"אח הגדול" כרווק ויצאת עם זוגיות שמחר הופכת אותך לנשוי, ובקרוב תהפוך לאבא. וואו כמה אני מתרגשת ומאושרת בשבילך, שמצאת את האח שלך, שי לי המקסימה שעושה אותך הכי מאושר בעולם".

הסטורי של סיגל בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
להזיל דמעה/צילום מסך, אינסטגרם

"מחר יחד תצעדו לעתיד מאושר ועם המון שמחה, מתפללת שתמיד תהיו שמחים ומאושרים. אוהבת אותך וזכור, לא משנה בן כמה תהיה, תמיד תהיה הילדון שלי", חתמה האמא עם תזכורת חשובה.

השאלה האמיתית היא האם אחותו של החתן, ספיר בורגיל ובן הזוג שלה, אברהם אקלום, יגיעו לאירוע אחרי הפיצוץ הפומבי מאוד בין שני האחים. לפחות אפשר להירגע כי מובטחת הופעה של סתיו קצין ולכו תדעו, אולי גם הפעם היא תגיע לבחוש בקלחת.

וואלה! סלבס קיבלה מאמא שלה משקל ליום ההולדת בתור מתנה. זה רמז?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully