וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ספיר בחוץ: מי לא הוזמנה לחתונה של שי ושניר?

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 14:09

כשבוע אחרי בשורת ההריון ושלושה שבועות לפני החתונה, הבנו מי עוד לא תיקח חלק מהאירוע הגדול של יוצאי "האח הגדול". רמז: זו לא ספיר. וואלה! סלבס נקמה מתוקה

סתיו קצין מספרת שלא הוזמנה לחתונה של שי ושניר מהאח הגדול/מסך אינסטגרם stav__katzin

רק לפני שבוע התבשרנו על ההריון המפתיע של שי לי עופרי, יוצאת "האח הגדול". בייבי ראשון לו מצפה יחד עם בן זוגה מאז הימים יחדיו בתוך הבית המדובר במדינה, שניר בורגיל. כזכור, השניים בילו את התקופה בתוך הבית עם לא מעט תאקלים מול דיירים דומיננטים אחרים. כעת, שלושה שבועות לפני החתונה המתכוננת, וואלה! סלבס הבינה מי בטוח לא הולכת לקחת חלק בטקס המרגש והמסיבה - ולא, לא מדובר בספיר אחותו.

על אף הסכסוך המשפחתי היותר מדי מתוקשר של משפחת בורגיל ובני זוגם, שבהחלט הצליח להעכיר את אווירת השמחה לאחר בשורת ההריון, הזוג ממשיך לתכנן במרץ את האירוע הגדול וככל הנראה כבר החלו לחלק הזמנות. מי לא תהיה שם? הקולגה לבית, סתיו קצין, איתה היה לזוג המאוהב לא מעט וויכוחים בזמן שהותם בבית. אז מה היה לה להגיד על זה?

"לא קיבלתי הזמנה", עונה קצין בתשובה לשאלת עוקביה על האם תלך לחתונה של שי ושניר. "אני יודעת שהחתונה עוד שלושה שבועות, בדרך כלל מזמינים חודש מראש... יש כבר אנשים שקיבלו הזמנות אני לא קיבלתי עדיין. אז אם לא קיבלתי הזמנה, אז כנראה שלא הזמינו", מסכמת סתיו. האם עוד יש לה סיכוי?

וואלה! סלבס חולת חתונות. אין כמו להתחיל אירוע עם קבבוני טלה ולסגור אותו עם קינוח פרווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully