וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצלים כל רגע: טיילור סוויפט וטרוויס קלסי תועדו בדייט רומנטי

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 13:59

כוכבת הפופ טיילור סוויפט ובן הזוג שלה, שחקן הפוטבול טרוויס קלסי רק חזרו מהחופשה שלהם בבהאמס ומיד החליטו לצאת לדייט נוסף בלוס אנג'לס. וואלה! סלבס מי שיכול להרשות לעצמו

אחרי עונה אינטנסיבית של הליגה בה משחק כוכב הפוטבול טרוויס קלסי ואחרי שהזמרת טיילור סוויפט סיימה כמעט את כל הסיבוב ההופעות העולמי שלה, זוג היונים המתוק יצאו לחופשה רומנטית בבהאמס, ממנה חזרו רק לא מזמן.

למרות הזמן המרובה שבילו יחד, נראה שהם לא יכולים להתרחק יותר מידי אחד מהשנייה, כי הם נצפו מגיעים בנפרד למסעדה ב"Nobu" שבמאליבו, אך נכנסו אליה יחד וישבו יחד לארוחת צהריים רומנטית.

כמובן שלאישה המפורסמת בעולם כרגע קצת קשה להגיע למקומות ציבוריים מבלי שכולם מסביב ישלפו את הנייד שלהם ויתעדו כל צעד: "היא כל כך גבוהה וכל כך יפה מקרוב. אני לא מאמינה שראיתי אותה הסופ"ש הזה מכל סופי השבוע", כתבה מעריצה שהייתה במקום המומה.

אבל מה שהצליח להמם אפילו יותר מעריצים, היה הפרק האחרון בפודקאסט של שחקן הפוטבול, בו הוא ואחיו ג'ייסון קלסי, שמשחק גם הוא ב- NFL. שני האחים דיברו על הצעת הנישואין של ג'ייסון לבת הזוג שלו ועל היהלום שקנה לה, בתגובה אמר טרוויס: "אחי אני לא יכול לחכות לעשות אחת בעצמי". להכין כבר את החינה?

טיילור סוויפט טראוויס קלסי. אינסטגרם, צילום מסך
טיילור סוויפט טראוויס קלסי/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, כבר בימים הראשונים לשנת 2024 החלו לרוץ שמועות על כך שמתוכננת הצעת נישואים לכוכבת הפופ ושטרוויס כבר הספיק לבקש את ידה מאביה. בנוסף, מקורבים שיתפו גם על טיב היחסים של השניים: "טיילור מאוהבת לחלוטין. היא לא הייתה הרבה זמן עם בחור שהתגאה בה והתרגש לצאת איתה. היא התרגלה להנמיך פרופיל כי היא יצאה עם אנשים שזו הייתה הציפייה שלהם".

וואלה! סלבס רצתה לצאת לחופשה במקום טרופי והבינה שהיא יכולה להרשות לעצמה טרופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully