וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי המקרה: מייקל לואיס משחזר את החוויה הטראומטית

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 9:23

השחקן מייקל לואיס עבר חוויה מסכנת חיים בשנה שעברה, אחרי שנפל ממפל בגובה 24 מטרים והוגדר כפצוע קשה. עכשיו, הוא חוזר לרגע הקשה ומעביר מסר חשוב. וואלה! סלבס מחושלת

מייקל לואיס. אינסטגרם, צילום מסך
מייקל לואיס/צילום מסך, אינסטגרם

השחקן והדוגמן מייקל לואיס הצליח להדאיג אנשים ומעריצים רבים לפני כשנה, אחרי שיצאו דיווחים על כך שהוא הובהל לבית חולים מקומי באיי סיישל, לשם הגיע לצורך צילומים. בזמנו, הוא הועבר להמשך טיפול בארץ והתמודד עם ניתוח ותקופת שיקום.

בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, התייחס לואיס למקרה הקשה, חשף תמונות מהתאונה שלא ראינו לפני כן וסיפר על המסקנות שלמד: "לפני שנה בדיוק נפלתי ממפל באפריקה, מגובה של 24 מטרים. ריסקתי את כף היד, שברת את האגן ואת האף, וסדקתי את הגולגולת. ניצלתי בנס וקיבלתי את חיי במתנה".

"התובנה הכי חזקה מהפציעה, הניתוחים, השיקום ומהטראומה: שהזמן כאן קצוב ואנחנו כלום ושום דבר. שפחד הוא רק מחשבה ושחשיבה חיובית זה הדלק, שמשמעת לחזור להיות טוב יותר ממקודם זה המנוע. שאף אחד לא יעשה את תהליך השיקום בשבילי, זאת הדרך ושאסור לתת לאש הפנימית לדעוך, זה היעד", חתם בנימה מעצימה.

הסטורי של מייקל לואיס. אינסטגרם, צילום מסך
ניצל בנס/צילום מסך, אינסטגרם

קצת אחרי שהתחיל לחזור לעניינים, מי שהייתה בת הזוג שלו במשך שנתיים, מרי פרגלין והוא נפרדו. אם זה לא מספיק, כחודש לאחר מכן הוא חשף שהתגלה אצל אמו, אולגה לואיס, גידול סרטני בריאה: "אמא שלי היא ההשראה של חיי".

"לא בגלל שהיא ניצחה סרטן כבר פעמיים, אלא בגלל שהיא תמיד שומרת על אופטימיות, לא מתלוננת ועם חיוך וזו יכולת נדירה מאוד שלמדתי לאמץ ממנה בתור ילד מתבגר - יאללה מאמא, עוד גידול, גם את זה את תנצחי, את פולנייה, קשה להרוג אותנו! אמרתי לה, אבל ראיתי שהיא לחוצה ושממש ממש לא בא לה על זה שוב", סיפר בזמנו.

וואלה! סלבס ריסקה לעצמה את הרגל והירך כי החליקה על שאריות בורקס במדרגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully