וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה אסון: מייקל לואיס ובת הזוג מרי נפרדו אחרי שנתיים

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 10:41

הדוגמן והשחקן פרסם בחשבון האינסטגרם שלו שהוא ומרי פרגלין נפרדו אחרי שנתיים של אהבה ותמונות פרובוקטיביות. האם מכתבי הפרידה שכתבו זה לזו פורסמו גם כן? בהחלט. וואלה! סלבס קופצת ממטוס

הדוגמן והשחקן מייקל לואיס חשף שהוא ובת הזוג מרי פרגלין נפרדו אחרי שנתיים יחד. למרות שוואלה! סלבס פנתה ללואיס והוא הכחיש מכל וכל, הבוקר (א') הוא פרסם שפע תמונות זוגיות בחשבון האינסטגרם שלו, וסיפר שהוא ומרי כתבו מכתבי פרידה זה לזו. ולמה לשמור אותם הרחק מהעין הציבורית, כשאפשר לחשוף אותם לעיני כל?


"מרי שלי, אני יושב כרגע במרפסת וכותב עם קפה בפה ודמעות בעיניים, מסתכל על השמיים ועל הירח ומכיל את כל השנתיים האחרונות שלי איתך. הכרתי נשמה גבוהה שאוהבת חופש, שמכורה לאדרנלין וחלומות, בן אדם שכובש יעדים ושלא מפחדת לשים זין. אישה שאוהבת את החיים והחיים אוהבים אותה, וילדה שטמון בה כל כך הרבה טוב ורוך ואהבה.

קפצנו ממטוסים וצללנו יחד במים עמוקים. טיילנו, צילמנו צחקנו ושיחקנו עם החיים וגם רבנו והתווכחנו ותמיד בסוף גם השלמנו. ככה זה כשאוהבים. גם עכשיו כשאני כותב את המילים האלו, אני יודע שמה שאנחנו עושים הוא הדבר הנכון למרות שזה כואב ועצוב, כי יש דברים שפשוט לא מסתדרים למרות שאוהבים והדבר הכי חשוב בעיניי זה שסיימנו את זה באנושיות וכחברים. אני חבר שלך לעד".

האנשים שמסירים בגדים ברשת/צילום: חדשות 13

גם מרי כתבה מכתב אינטימי למייקל ול-187,000 העוקבים שלו: "גם אני יושבת וחושבת איך להעביר במילים את השנתיים המדהימות בחיי. זכיתי לחיבור נשמתי עמוק עם בן אדם שפוגשים פעם בחיים.
מהרגע הראשון שנפגשנו, הרגשתי שאנחנו הולכים לחולל ביחד קסמים, וכך קרה. עם הזמן הכרתי איש מדהים, מכיל, תומך, מפרגן, אוהב (בדרכו שלו) ופתוח לחיים.

חווינו כל כך הרבה בשנתיים האלו. חקרנו את עצמנו ואת העולם, עברנו מלא אתגרים ודברים שהעצימו את הזוגיות שלנו, ולאורך הדרך שאלנו אחד את השניה שאלות מהותיות על העתיד שלנו. הבנו שיש בינינו המון הסכמות לגבי החיים, אך מצד שני גם המון פערים. יש בינינו אהבה אדירה, אבל זה לא הכל.
האהבה הזו תמיד תישאר שם, ואנחנו נפרדים כחברים ממש טובים. החיים הזויים ולא צפויים, ומעבירים אותנו רכבות הרים. זה תלוי בנו איך לעבור אותן, ועם מי אנחנו בוחרים לעבור את מסע החיים, המלא בעליות וירידות. ואני בחרתי מדוייק. אוהבת אותך לנצח, ותמיד פה בשבילך כפרוצ'קה שלי".

וואלה! סלבס פרסמה מכתב שהאקס כתב לה. כלומר, צו הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully