וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל לואיס חשף: "גילו לאמא שלי גידול בריאה"

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 14:14

השחקן והדוגמן חשף בחשבון האינסטגרם שלו שאמו אולגה מתמודדת עם גידול בריאה, אחרי פעמיים בהן ניצחה את מחלת הסרטן: "היא ההשראה שלי, אני רץ לחבק אותה". וואלה! סלבס בריאות

השחקן והדוגמן מייקל לואיס חשף הבוקר (ד') בחשבון האינסטגרם שלו שאמו אולגה לואיס מתמודדת עם גידול בריאה. לואיס כתב: "אמא שלי לא בטוב ואני כבר אגיע לזה. אבל קודם, אשתף אתכם בציר הזמן שקרה לי מאתמול. ביום שני נחתתי בשמונה בערב בבן גוריון מאיטליה. עבר חלק.

אמא שלי המתוקה באה לאסוף אותי ואז אני מקבל מייל על אודישן חשוב שאני חייב לצלם עד מחרתיים. הבעיה העיקרית במקצוע הזה שנקרא משחק, זה שאי אפשר לתכנן את האודישנים המפתיעים האלו והם מעכשיו לעכשיו. לפעמים אלו אודישנים קלים יותר ולפעמים קשים מאוד, אבל כשחקן אני חייב להיות מוכן לזה ולדעת להיכנס מהר לדמות, לשנן את הטקסטים ולהגיש את הטייק הטוב ביותר".

לואיס המשיך וסיפר על רגע הגילוי: "היום הזה נמשך עד שבע בערב ואני על שלוש וחצי שעות שינה. ואחרי כל היום הארוך הזה, אני מקבל שיחה מאמא שלי שגילו לה גידול בריאה. קודם כל, אמא שלי היא ההשראה של חיי. ולא בגלל שהיא ניצחה סרטן כבר פעמיים, אלא בגלל שהיא תמיד שומרת על אופטימיות, לא מתלוננת ועם חיוך וזו יכולת נדירה מאוד שלמדתי לאמץ ממנה בתור ילד מתבגר - יאללה מאמא, עוד גידול, גם את זה את תנצחי, את פולנייה, קשה להרוג אותנו! אמרתי לה, אבל ראיתי שהיא לחוצה ושממש ממש לא בא לה על זה שוב".

"את תמיד אומרת לי כמה שאת גאה בי ושאני צריך להיות על המסך הגדול עם כישורי המשחק שלי וכל השפות שאני דובר, אז עכשיו יש לי הזדמנות להוכיח לך שוב שאני יכול! אני חייב לצלם איזה אודישן, אסיים ואני מגיע לחבק אותך". אמו של לואיס השיבה "לך תעשה את מה שאתה צריך לעשות, אני אוהבת אותך!", ואז הגיע השבר הגדול.

"התפרקתי. בכיתי ונתתי לזה מקום ואז חייכתי. כי ידעתי שאמא שלי רוצה את הדה בסט בשבילי, תמיד. ניגבתי את הדמעות, התחלתי לקרוא את הטקסט נכנסתי לפוקוס ולדמות והלכתי לחבר שלי שחר לצלם את האודישן. האודישן הלך מעולה, אבל אני חייב לשתף אתכם ברגעים החמודים והמצחיקים תוך כדי שעזרו לי להתנתק ולשכוח גם לרגע מהבעיות השונות בחיים. כי החיים הם לא הפוסט הסופי הערוך והיפה, הם גם, אבל לא רק. החיים נמצאים ברגעים הקטנים האלו שמרכיבים את היופי השלם. הפשוט. למרות כל ה"גודל" של הדברים שקורים בחיינו - החיים קורים. עכשיו. אז עשיתי את האודישן והיה מדהים, ועכשיו אני רץ לחבק את אמא שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully